Gå til innhold

Er det flere som blir ''rørt'' når dere snakker om

Anbefalte innlegg

Gjest The Lost Dreamer
Skrevet (endret)

overnaturlige ting?

Har merka at når jeg snakker om overnaturlige ting, skrekkhistorier, eller ting jeg/folk har opplevd, så virker det nesten som om jeg begynner å gråte. Jeg blir gråtkvalt, får en klump i halsen, øynene blir røde og kjenner det snart kommer tårer. 

Dette skjer helt plutselig, når jeg blir spent eller redd, aner ikke hvorfor, men syns det er veldig rart, og ikke minst flaut!

Er det flere som har det sånn? Husker når jeg var lita så tenkte jeg at jeg sikkert har blitt besatt av en demon og demonen i meg savner familien sin, og derfor blir jeg sånn, men altså tror ikke akk det er tilfellet :fnise:

Endret av The Lost Dreamer
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har motsatte reaksjon; Jeg ler. Det er ikke meningen å le av andre, og jeg holder jo meg så godt jeg kan. Men Generelt sett tror jeg ikke på det overnaturlige. Synest det er fasinerende, men mener det er en grunn til "alt".

• Liker 1
Skrevet

Tråden er ryddet for avsporinger.

Daenerys, mod.

Skrevet

overnaturlige ting?

Har merka at når jeg snakker om overnaturlige ting, skrekkhistorier, eller ting folk har opplevd, så virker det nesten som om jeg begynner å gråte. Jeg blir gråtkvalt, får en klump i halsen, øynene blir røde og kjenner det snart kommer tårer.

Dette skjer helt plutselig, når jeg blir spent eller redd, aner ikke hvorfor, men syns det er veldig rart, og ikke minst flaut!

Er det flere som har det sånn? Husker når jeg var lita så tenkte jeg at jeg sikkert har blitt besatt av en demon og demonen i meg savner familien sin, og derfor blir jeg sånn, men altså tror ikke akk det er tilfellet :fnise:

Ja faktisk!!

Jeg har hørt en vandrehistorie som jeg selv synes er så skummel at når jeg skal fortelle den videre, blir jeg akkurat slik du beskriver!

Jeg tror nok det er fordi det er min verste frykt, og dermed berører noe i meg når jeg forteller, for når man selv forteller videre blir alt mer virkelig liksom :P

Anonymous poster hash: 2555c...ef9

Skrevet

Overhode ikke når det gjelder overnaturlige ting eller skrekkhistorier. Jeg prater aldri om det, og dersom noen andre gjør det himler jeg med øynene inne i meg og prøver for harde livet å holde øynene oppe. 

Når det gjelder andres selvopplevde historier som er vonde, triste, tragiske eller lignende kan det hende man reagerer litt sterkt, men dette er jo svært vanlig. 

Anonymous poster hash: cebea...22c
  • Liker 1
Skrevet

har det ganske likt,kjenner tårene presser på og får klump i halsen noen ganger gråter jeg og vet ikke hvorfor det er slik :) ganske merkelig

Gjest The Lost Dreamer
Skrevet

har det ganske likt,kjenner tårene presser på og får klump i halsen noen ganger gråter jeg og vet ikke hvorfor det er slik :) ganske merkelig

Seriøst så godt å høre jeg ikke er den eneste. Syns det er så utrolig rart!

Skrevet

Jeg blir bare redd jeg.  :fnise:

Skrevet

Seriøst så godt å høre jeg ikke er den eneste. Syns det er så utrolig rart!

ja det syns jeg også,men blir sånn hver gang det kommer opp overnaturlige ting som samtale ja det er veldig rart men har alltid tenkt det er vanlig,men likevel godtbå høre at det ikke bare er meg da

Skrevet

Trodde jeg var den eneste! Skjer meg også!

Anonymous poster hash: 69938...509

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...