AnonymBruker Skrevet 24. september 2015 #1 Del Skrevet 24. september 2015 Hei! Jeg skal snart ut å reise, mellom Oslo og Mysen, tenker da å ta lokaltoget L22, og sette meg på ubetjent vogn. Noen som reiser denne strekningen ofte? SJekker de billett hver eneste gang, eller kan jeg satse på å få være med? Har nemlig ikke penger til billett, helt raka! Hilsen TS. Anonymous poster hash: c7a9d...c04 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2015 #2 Del Skrevet 24. september 2015 Jeg har aldri blitt sjekket på de togene, på ubetjent vogn. Anonymous poster hash: 806d2...187 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Florence Skrevet 24. september 2015 #3 Del Skrevet 24. september 2015 Man vet aldri. Jeg blir av og til sjekket, av og til ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2015 #4 Del Skrevet 24. september 2015 Det er helt tilfeldig. Det er jo litt av poenget med kontroller. Du kommer selvsagt med på turen, men om det er kontroll må du vente deg en saftig bot. Anonymous poster hash: d7ee6...0cf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2015 #5 Del Skrevet 24. september 2015 Ikke gjør noe du ikke har penger til. Du få enten låne penger eller la være å ta turen. Anonymous poster hash: 52619...db2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2015 #6 Del Skrevet 24. september 2015 Ok, takk for svar, da vet jeg iallefall at det er ubetjente vogner på det toget. Jeg tar tog veldig sjelden, og på lengre distanser så sjekker jo konduktør alltid. Får krysse fingrene for at det går bra for denne gang! -TS Anonymous poster hash: c7a9d...c04 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2015 #7 Del Skrevet 24. september 2015 Ok, takk for svar, da vet jeg iallefall at det er ubetjente vogner på det toget. Jeg tar tog veldig sjelden, og på lengre distanser så sjekker jo konduktør alltid. Får krysse fingrene for at det går bra for denne gang! -TS Anonymous poster hash: c7a9d...c04 Ulykke til. Håper du blir tatt. Anonymous poster hash: 52619...db2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2015 #8 Del Skrevet 24. september 2015 Ok, takk for svar, da vet jeg iallefall at det er ubetjente vogner på det toget. Jeg tar tog veldig sjelden, og på lengre distanser så sjekker jo konduktør alltid. Får krysse fingrene for at det går bra for denne gang! -TS Anonymous poster hash: c7a9d...c04 Det er virkelig ikke lurt. Det er ikke sjelden de sjekker, og blir du tatt får du bot og må gå av toget på neste stopp. Da står du uten penger på et ukjent sted og med en saftig bot i hånda. Hva gjør du da? Anonymous poster hash: 54c8a...e62 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2015 #9 Del Skrevet 24. september 2015 Det er virkelig ikke lurt. Det er ikke sjelden de sjekker, og blir du tatt får du bot og må gå av toget på neste stopp. Da står du uten penger på et ukjent sted og med en saftig bot i hånda. Hva gjør du da? Anonymous poster hash: 54c8a...e62 Nei, er ikke så lurt, men har ikke mulighet til å skaffe penger så raskt heller... Om jeg skulle bli tatt og får en bot, så kan det vel være at jeg får være med toget videre? Har tenkt at jeg skal si jeg mistet lommeboken min om jeg blir tatt Anonymous poster hash: c7a9d...c04 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2015 #10 Del Skrevet 24. september 2015 Nei, er ikke så lurt, men har ikke mulighet til å skaffe penger så raskt heller... Om jeg skulle bli tatt og får en bot, så kan det vel være at jeg får være med toget videre? Har tenkt at jeg skal si jeg mistet lommeboken min om jeg blir tatt Anonymous poster hash: c7a9d...c04 Hvordan har du tenkt til å komme deg hjem igjen? Skal du snike da også? Du risikerer da altså flere tusen kroner i bot fordi du tør å gamble på å slippe å betale de kronene billetten koster. Jeg ville enten utsatt turen eller lånt penger av noen. Anonymous poster hash: 54c8a...e62 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2015 #11 Del Skrevet 24. september 2015 Nei, er ikke så lurt, men har ikke mulighet til å skaffe penger så raskt heller... Om jeg skulle bli tatt og får en bot, så kan det vel være at jeg får være med toget videre? Har tenkt at jeg skal si jeg mistet lommeboken min om jeg blir tatt Anonymous poster hash: c7a9d...c04 At du har råd til en saftig bot, men ikke en enkeltbillett har jeg vanskeligheter for å tro på. Anonymous poster hash: d7ee6...0cf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommernatt Skrevet 27. september 2015 #12 Del Skrevet 27. september 2015 Har du ikke råd så har du ikke råd! Er det sånn du tenker når du har lyst på noe på butikken også? Har ikke råd, men jeg kan jo bare ta det og håpe at jeg ikke blir tatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå