AnonymBruker Skrevet 24. september 2015 #1 Skrevet 24. september 2015 Har fått høre via-via at en venninne av meg har fortalt videre ting som vi har snakket om i fortrolighet. Og den hun sa det til har fortalt det videre til andre igjen. Dette var veldig private ting som kun var mellom oss. Kjenner at jeg er lei og føler meg sviktet. Har mest lyst til å kutte henne ut. Har mistet tilliten til henne fullstendig. Hva mener dere, er det grunn nok til å kutte kontakten?? Hva hadde dere gjort? Anonymous poster hash: 69bfe...3e9
Gjest BethD Skrevet 24. september 2015 #2 Skrevet 24. september 2015 Hadde gitt henne beskjed at jeg visste hva hun har gjort.. og dette dessverre førte til at tilliten din til henne er borte,og du ser ingen grunn til å fortsette å være venn med henne...
AnonymBruker Skrevet 24. september 2015 #3 Skrevet 24. september 2015 Tatt det opp i første omgang. Jeg har opplevd det samme bare at min såkalte venninne spredte info om privatlivet mitt rundt til absolutt alle bekjente. Ikke pratet hun spesielt positivt om meg heller. Ser hun ikke så ofte lenger for å si det slik. Anonymous poster hash: 2ddc2...f73 2
avida30 Skrevet 28. september 2015 #4 Skrevet 28. september 2015 Ja det er i mine øyne nok til å kutte henne ut. Bare ignorerer henne fra nå, og hvis hun starter å mase og lure på om det er noe så sier du bare at du ble skuffet over henne når du fikk vite at hun ikke var lojal og at du dermed ikke ser på henne som din venninde lenger. 1
AnonymBruker Skrevet 28. september 2015 #5 Skrevet 28. september 2015 Jeg ville tatt det opp med henne på en ordentelig måte, sia du har hørt det via-via så kan det faktisk hende hun er uskyldig? Jeg mistet en veldig kjær venninne som jeg var og er fryktelig glad i fordi hun trodde jeg hadde fortalt eksen min at hun var utro mot sin samboer, når d faktisk var han som hadde sneket seg til den informasjonen ved å sjekke telefonen min mens jeg var i dusjen. Han konfronterte meg med det han hadde lest og da var det ingen utvei for meg for å bortforklare det for han. Da det ble slutt var han hevngjerrig og fortalte min venninne at jeg hadde velvillig delt alle skitne detaljer med ham, noe som ikke var tilfelle.. jeg endte opp med å få en kald skulder uten mulighet for å forklare meg. Anonymous poster hash: da7f4...ca1 4
AnonymBruker Skrevet 28. september 2015 #6 Skrevet 28. september 2015 Er du glad i venninnen din konfronterer du henne. Kanskje er det en misforståelse, hvis ikke bør hun komme med en god unnskyldning. Jeg hadde latt henne vite at jeg vet. Anonymous poster hash: 16bd1...389
AnonymBruker Skrevet 16. august 2020 #7 Skrevet 16. august 2020 Konfronter henne og spør henne hvorfor hun forteller fortrolige ting videre! Hør hva hun har å si til det.. utifra svaret hun gir kan du vurdere om du ønsker å fortsette å ha henne som venninne eller ei. venninner som deler andres hemmeligheter er vare å droppe først som sist Anonymkode: ec6ec...d28
Pipaluk Skrevet 16. august 2020 #8 Skrevet 16. august 2020 Her er det bare å kutte tvers av! Håper dere ikke har mange felles venner, som du må se i ulike sammenhenger. Da blir det mer innviklet og problematisk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå