AnonymBruker Skrevet 24. september 2015 #1 Skrevet 24. september 2015 Noen andre som har sett denne? Jeg likte den og gleder meg allerede til neste og siste film i triologien. Har slekt/familie som spiller en av de største rollene, men har ikke så godt kjennskap til denne personen. Hvordan var deres forventninger til filmen? Hvordan føltes det etterpå? Anonymous poster hash: 4e296...a52
Gjest earlgrey Skrevet 24. september 2015 #2 Skrevet 24. september 2015 Skal se den asap, har lest både andre og tredje bok men synes traileren så litt annerledes ut enn boka
AnonymBruker Skrevet 25. september 2015 #3 Skrevet 25. september 2015 Har sett den. Selv om jeg prøvde å like filmen så er det ikke mye annet å si enn at CGI effektene var bra, resten var junk. Anonymous poster hash: 88ba6...c68
Mann 42 Skrevet 25. september 2015 #4 Skrevet 25. september 2015 Det kommer noen spoilere her, men jeg kan ikke unngå det hvis jeg skal si hva jeg mener om filmen. Og bøkene. Jeg leste bøkene, men jeg kunne ikke bare meg for at jeg syntes det var sludder av üpperste klasse. Når problemet ditt er et virus, så løser du ikke det ved å torturere de som er immune for å se hvordan de reagerer på dette og hint. Du forsker på VIRUSET, du finner antistoffer og du utvikler en vaksine. Og det du SLETT ikke gjør, når alt annet ikke fungerer, er å utsette de overlevende for livsfare. Din beste strategi ville faktisk være å samle dem på et sikkert sted og krysse fingrene for at de skal få barn og at pesten dør ut for godt sammen med de smittede. De grunnleggende premisssene i bøkene er totalt på jordet, slik jeg ser det. Og da nytter det ikke med CGI.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå