AnonymBruker Skrevet 24. september 2015 #1 Skrevet 24. september 2015 Er det noen som har erfaring med Bare minerals matte foundation? Er fargen fair veldig lys? Jeg er blek, med kjølige toner (rosa). Samtidig blir jeg fort rød i huden. Har hørt at da kan det være bra med en nøyral foundation for å motvirke det røde. Vil fairly light være et bedre valg enn fair? Jeg er nok ikke blant de blekeste, men vi absolutt si at jeg har lys hud. Blir glad hvis noen har innspill Anonymous poster hash: 11f40...e46
AnonymBruker Skrevet 24. september 2015 #2 Skrevet 24. september 2015 Ble litt skrivefeil, gikk litt fort. Anonymous poster hash: 11f40...e46
AnonymBruker Skrevet 24. september 2015 #3 Skrevet 24. september 2015 Dra til et sted hvor de selger og prøv? Anonymous poster hash: 9d792...015
AnonymBruker Skrevet 24. september 2015 #4 Skrevet 24. september 2015 Dra til et sted hvor de selger og prøv? Anonymous poster hash: 9d792...015 Takk for tipset, ja det hadde vært det aller beste Men får ikke det til på en stund, så hadde håpet å få noen tips så jeg kan kjøpe på nettet (selv om det da kan bli bomkjøp) Anonymous poster hash: 11f40...e46
AnonymBruker Skrevet 24. september 2015 #5 Skrevet 24. september 2015 Jeg liker Fairly light, har blek hud. Kompenserer med litt rouge og solpudder Anonymous poster hash: 195f4...acc
AnonymBruker Skrevet 24. september 2015 #6 Skrevet 24. september 2015 Ps matte likte jeg ikke, ble orange av den og syns ikke den dekket så bra.Anonymous poster hash: 195f4...acc
AnonymBruker Skrevet 24. september 2015 #7 Skrevet 24. september 2015 Ps matte likte jeg ikke, ble orange av den og syns ikke den dekket så bra.Anonymous poster hash: 195f4...acc Takk for svar! Greit å vite. Noen som vet om den originale fortsatt inneholder bismuth? Anonymous poster hash: 11f40...e46
AnonymBruker Skrevet 24. september 2015 #8 Skrevet 24. september 2015 Synes ikke bare minerals ser bra ut på huden. Prøv heller den flytende mineralfoundationen med planteolje fra clarins 😊Anonymous poster hash: 18a69...a3e
tørkestativ Skrevet 24. september 2015 #9 Skrevet 24. september 2015 (endret) Du er sikker på at disse to fargene du nevner blir for lyse? Jeg er også veldig blek med kjølige undertoner. Lenge siden jeg brukte bare minerals men hadde de enda liggende. Både matte og original. Begge i fargen medium beige, og disse ble ikke for mørke på meg beste er jo å få hjelp i butikk så du slipper bomkjøp. Bare minerals koster jo litt. Som jeg husker så merket jeg null forskjell fra matte og original. Ble oljete i huden av begge så byttet til noe annet Endret 24. september 2015 av tørkestativ
Lady Skrevet 24. september 2015 #10 Skrevet 24. september 2015 Da jeg brukt det blandet jeg fairly light og medium beige Jeg har så ekstremt tørr/fuktfattig hud så jeg byttet over til cc krem med mye fukt, siden huden min er altfor tørr til pudderet. Men jeg synes det er et veldig godt pudder. Man kan legge flere lag for bedre dekkevne, eller bare ta et lag om man vil det. Kommer absolutt til å bruke det opp når huden er bedre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå