AnonymBruker Skrevet 24. september 2015 #21 Skrevet 24. september 2015 La være å drikke Anonymous poster hash: 7394c...1dd
Cuntzilla Skrevet 24. september 2015 #22 Skrevet 24. september 2015 Zyrtec her også, og migrenepiller dagen derpå. Drikke vann og spise noe før jeg legger meg, sove med vinduet åpent, ta en lang dusj om morgenen og spise egg og bacon til frokost. Og så legge meg igjen og sove bort halve dagen og det verste av bakrusen. Veldig viktig å spise et godt og fett måltid før man begynner å drikke også, jeg er fæl til å "bare ta en pils" rett etter jobb og havne utpå uten å spise middag, da går dagen derpå rett til helvete. 1
AnonymBruker Skrevet 24. september 2015 #23 Skrevet 24. september 2015 Zyrtec her også, og migrenepiller dagen derpå. Drikke vann og spise noe før jeg legger meg, sove med vinduet åpent, ta en lang dusj om morgenen og spise egg og bacon til frokost. Og så legge meg igjen og sove bort halve dagen og det verste av bakrusen. Veldig viktig å spise et godt og fett måltid før man begynner å drikke også, jeg er fæl til å "bare ta en pils" rett etter jobb og havne utpå uten å spise middag, da går dagen derpå rett til helvete. Pils er faktisk noe av det verste man kan drikke på tom mage. Da er det faktisk nesten bedre å gå rett på sprit. Anonymous poster hash: efb25...3f5
Gjest Sly Skrevet 24. september 2015 #24 Skrevet 24. september 2015 Pils er faktisk noe av det verste man kan drikke på tom mage. Da er det faktisk nesten bedre å gå rett på sprit. Anonymous poster hash: efb25...3f5 Hvorfor det?
Cuntzilla Skrevet 25. september 2015 #25 Skrevet 25. september 2015 Pils er faktisk noe av det verste man kan drikke på tom mage. Da er det faktisk nesten bedre å gå rett på sprit. Anonymous poster hash: efb25...3f5 Når intensjonen er å bare ta EN pils i sommersola midt på dagen så starter man ikke akkurat på spriten Det handler jo ikke om at man skal blir drita, men om at man har lyst på en pils (jeg er veldig glad i øl). Men som kjent så blir av og til en pils til mange, men innen man innser at man ryker utpå så har man drukket bort matlysten. Og vettet. Men hvorfor skulle pils være verst?
Chromium Skrevet 25. september 2015 #26 Skrevet 25. september 2015 Mitt eneste tips er: Ikke dra på shopping hvert fall.
skruf Skrevet 25. september 2015 #27 Skrevet 25. september 2015 Jeg sverger også til allergitabletter. Tar en før jeg legger meg sammen med 2 ibux (aldri paracet sammen med alkohol, den stakkars leveren har nok å jobbe med). Merker stor forskjell dagen derpå om jeg ikke har tatt allergitablett! Ellers, 1 glass vann pr enhet alkohol i løpet av kvelden (dette har jeg lett for å glemme etterhvert som promillen stiger...) og et stort glass vann rett før jeg legger meg. Har og en slags regel om å ikke drikke alkohol etter midnatt, men igjen; dette kan fort gå i glemmeboka i takt med promillenivået....... Prøver å ikke legge meg på stigende rus, så sitter ofte oppe litt før jeg legger meg, tar meg gjerne noe å spise.
skruf Skrevet 25. september 2015 #28 Skrevet 25. september 2015 Mitt eneste tips er: Ikke dra på shopping hvert fall. Haha, den har jeg vært med på! Heldigvis kjøpte jeg meg ikke noe selv, men en kollega endte opp med et par lårhøye, røde støvletter! Så langt unna hennes egentlige stil Stikkord: lønningspils som utartet seg, 15 damer fra samme sykehusavd, nattåpent i byen.....ikke trygt!
AnonymBruker Skrevet 25. september 2015 #29 Skrevet 25. september 2015 Når intensjonen er å bare ta EN pils i sommersola midt på dagen så starter man ikke akkurat på spriten Det handler jo ikke om at man skal blir drita, men om at man har lyst på en pils (jeg er veldig glad i øl). Men som kjent så blir av og til en pils til mange, men innen man innser at man ryker utpå så har man drukket bort matlysten. Og vettet. Men hvorfor skulle pils være verst? Nå blir det jo for mange som du også skriver sjelden "bare en" pils. Det starter gjerne med en, og så en til, og så "bare en siste". Og drikker man det på tom mage, så er det mange som har tendens til å drikke alt for mange. Med drink/sprit så kjenner man raskere at det er nok, og med "hvite" spritsorter så blir man typisk heller ikke så fyllesjuk. Anonymous poster hash: efb25...3f5
Gjest The damned Skrevet 25. september 2015 #30 Skrevet 25. september 2015 Jada,det er lett å komme med tips som "drikk litt mindre","husk å drikke masse vann" eller "la vær å drikke". Men det kan skje at man drikker mer enn man hadde tenkt og glemmer å drikke vann. Det jeg syns fungerer er å vente til man har blitt litt mer edru før man legger seg. Da husker man gjerne på å drikke vann før man legger seg også Dagen derpå er det søvn,masse vann og det å få i seg mat som hjelper. Ellers ta tiden til hjelp. Allergitabletter visste jeg ikke om faktisk.
AnonymBruker Skrevet 25. september 2015 #31 Skrevet 25. september 2015 Mitt eneste tips er: Ikke dra på shopping hvert fall. Eller jobb, uff.... Ingenting som 8 timer på jobb i en butikk, når du egentlig føler du holder på å spy på alle kundene Anonymous poster hash: 78bfe...83d
Gjest The damned Skrevet 25. september 2015 #32 Skrevet 25. september 2015 Nå blir det jo for mange som du også skriver sjelden "bare en" pils. Det starter gjerne med en, og så en til, og så "bare en siste". Og drikker man det på tom mage, så er det mange som har tendens til å drikke alt for mange. Med drink/sprit så kjenner man raskere at det er nok, og med "hvite" spritsorter så blir man typisk heller ikke så fyllesjuk. Anonymous poster hash: efb25...3f5 Ok,det kommer vel an på. Jeg syns det er omvendt. Drikker mye mer hvis jeg drikker sprit,og blir veldig fyllesyk av sprit. Hvis jeg drikker øl så har jeg gjerne et visst antall med meg og drikker disse. Jeg har dermed mer kontroll,og jeg merker ikke øl så godt dagen derpå som sprit. Da jeg drakk sprit hadde jeg gjerne med en hel flaske + blandevann. Det som skjedde da var at i begynnelsen blandet jeg svakt,så sterkere og sterkere etter hvert som jeg ble full. Så jeg syns det er tryggere med øl.
Gjest Sly Skrevet 25. september 2015 #33 Skrevet 25. september 2015 Når intensjonen er å bare ta EN pils i sommersola midt på dagen så starter man ikke akkurat på spriten Det handler jo ikke om at man skal blir drita, men om at man har lyst på en pils (jeg er veldig glad i øl). Men som kjent så blir av og til en pils til mange, men innen man innser at man ryker utpå så har man drukket bort matlysten. Og vettet. Men hvorfor skulle pils være verst? Det er ikke noe som heter én pils!
AnonymBruker 42 Skrevet 25. september 2015 #34 Skrevet 25. september 2015 Beste tips mot fyllesyken er å slutte å ha bursdager (man burde starte med dette i tjueårene et sted), for det virker som jo flere av disse man har, desto verre blir det...
Mona Sax Skrevet 26. september 2015 #35 Skrevet 26. september 2015 Nå snakker jeg kun for meg selv, men min medisin når jeg har hatt det litt for morsomt kvelden før, er eplekake med krem og en iskald cola. Er ikke sikkert det vil funke for alle, men det funker som en drøm for meg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå