AnonymBruker Skrevet 24. september 2015 #1 Skrevet 24. september 2015 Har du noen på lager? Mitt er å spise paprika til hvert måltid, altså totalt 2-3 paprika samme dagen jeg skal ut. Funker utrolig bra Anonymous poster hash: a8ec0...4ca
Gjest Overrasket Skrevet 24. september 2015 #2 Skrevet 24. september 2015 Drikke litt mindre slår ikke feil.
AnonymBruker Skrevet 24. september 2015 #3 Skrevet 24. september 2015 Drikke litt mindre slår ikke feil. Godt tips. Det er på den måten jeg ikke ender opp med fyllesyke på hverdager. Anonymous poster hash: a8ec0...4ca 3
N.Tonks Skrevet 24. september 2015 #4 Skrevet 24. september 2015 Ta allergipille før du begynner å drikke 4
redhotmystery Skrevet 24. september 2015 #5 Skrevet 24. september 2015 Melk fungerer for meg, isteden for vann...
Gjest Raindrops Skrevet 24. september 2015 #6 Skrevet 24. september 2015 (endret) Jeg drikker alltid masse, masse vann i løpet av kvelden, og passer på å spise noe før jeg legger meg. Endret 24. september 2015 av Raindrops
tørkestativ Skrevet 24. september 2015 #7 Skrevet 24. september 2015 3 allergitabletter som svelges med den første ølen. Jeg kan ikke drikke uten
AnonymBruker Skrevet 24. september 2015 #8 Skrevet 24. september 2015 Allergitablett/zyrtec før du legger deg. Tar du den før du drikker ender du ofte opp med å bli trøtt. Tar du den før du legger deg sipper du det. Men vær obs på at man som sagt kan bli veldig trøtt av allergitabletter. Ellers er det å ikke legge seg med en gang man kommer hjem. Se noe på tv mens man spiser for eksempel. Og så er det viktig å spise seg mett før man legger seg og drikke mye vann. Dagen derpå er det junk food, cola og sjokolademelk som funker for meg. Sammen med paracet, ibux, migrenemedisin og halsbranntabletter. Men slipper ganske godt unna om jeg tar allergitabletter. Men da blir jeg trøtt og sover mer dagen derpå. Har lest at forskere har kommet frem til at asparges hjelper på fyllesyke. Anonymous poster hash: ba70d...a1c
AnonymBruker Skrevet 24. september 2015 #9 Skrevet 24. september 2015 Allergitablett/zyrtec før du legger deg. Tar du den før du drikker ender du ofte opp med å bli trøtt. Tar du den før du legger deg sipper du det. Men vær obs på at man som sagt kan bli veldig trøtt av allergitabletter. Ellers er det å ikke legge seg med en gang man kommer hjem. Se noe på tv mens man spiser for eksempel. Og så er det viktig å spise seg mett før man legger seg og drikke mye vann. Dagen derpå er det junk food, cola og sjokolademelk som funker for meg. Sammen med paracet, ibux, migrenemedisin og halsbranntabletter. Men slipper ganske godt unna om jeg tar allergitabletter. Men da blir jeg trøtt og sover mer dagen derpå. Har lest at forskere har kommet frem til at asparges hjelper på fyllesyke. Anonymous poster hash: ba70d...a1c Det ble veldig merkelig formulert så jeg. Det jeg mente er at om du tar allergitabletter før/når du drikker så kan du bli veldig trøtt i løpet av festen/byturen. Men tar du den før du legger deg etter at du har kommet hjem fra byn, så slipper du at du blir trøtt i løpet av kvelden. Men du er gjerne trøtt dagen derpå i stedet for. Anonymous poster hash: ba70d...a1c
Gjest Holititten Skrevet 24. september 2015 #10 Skrevet 24. september 2015 En god regel er for hver enhet alkohol bør man drikke ett glass vann. Men ærlig talt, hvem gjør det? Så når skaden først har skjedd, og jeg har kommet hjem gjør jeg følgende: - fjerner alt av sminke slik at jeg føler meg fresh dagen etter - chugger et par glass vann slik at jeg ikke blir dehydrert - lar vinduene på soverommet stå oppe så jeg får masse frisk luft, og ikke våkner i et tett rom - setter et glass vann og paracet klart til morgenen etter Ellers funker det veldig fint for meg å ta en liten gåtur i naturen, men det er jo ikke alltid det frister. Som nevnt over her er også sjokolade en god vinner, men altså, når er sjokolade ikke en god ide?
Gjest Holititten Skrevet 24. september 2015 #11 Skrevet 24. september 2015 Moren min pleide forresten å drikke kokosnøttjuice rett fra kokosnøtten da hun bodde i afrika, det var tydeligvis veldig bra for hangovers!
AnonymBruker Skrevet 24. september 2015 #12 Skrevet 24. september 2015 - Drikker annethvert glass alkohol og vann. - Spiser et eller annet før jeg legger meg. - Kan ta allergitablett. (OBS! Man oppnår samme effekt av én som av flere. Ikke rart folk blir trøtte). Anonymous poster hash: a5015...64d 1
tørkestativ Skrevet 24. september 2015 #13 Skrevet 24. september 2015 - Drikker annethvert glass alkohol og vann. - Spiser et eller annet før jeg legger meg. - Kan ta allergitablett. (OBS! Man oppnår samme effekt av én som av flere. Ikke rart folk blir trøtte). Anonymous poster hash: a5015...64d Jeg får ingen effekt av 1 tablett...
AnonymBruker Skrevet 24. september 2015 #14 Skrevet 24. september 2015 Jeg får ingen effekt av 1 tablett... Jeg tipper det bare er inbilning Doseringen på tablettene sier også én om dagen. Det er mengden anihistaminer vi er ute etter. En trenger jo bare gløtte på bivirkninger, så skjønner man at det ikke er lurt å pakke i seg mer enn "nødvendig". Anonymous poster hash: a5015...64d 2
tørkestativ Skrevet 24. september 2015 #15 Skrevet 24. september 2015 Jeg tipper det bare er inbilning Doseringen på tablettene sier også én om dagen. Det er mengden anihistaminer vi er ute etter. En trenger jo bare gløtte på bivirkninger, så skjønner man at det ikke er lurt å pakke i seg mer enn "nødvendig". Anonymous poster hash: a5015...64d mye mulig det kun er innbilning ja
Gjest Raindrops Skrevet 24. september 2015 #16 Skrevet 24. september 2015 Visste ikke at det var så vanlig å bruke allergitabletter mot fyllesyke. Men jeg har heller aldri opplevd at vann og mat ikke gjør nytten
FantasDick Skrevet 24. september 2015 #17 Skrevet 24. september 2015 - Allergitabletter her også; én før jeg starter festen og én når jeg kommer hjem. - Mat og vann før jeg legger meg. Gjerne clubsandwich (fra bensinstasjonen) og sjokomelk eller brødskive med leverpostei/majones og iskald melk. - Ikke drikke kun rødvin, da blir jeg alltid sykt dårlig.
annebanane Skrevet 24. september 2015 #18 Skrevet 24. september 2015 Drikk mye melk før du legger deg. Da bLir du mindre dehydrert når du våkner og mindre fyllesyk. Fortsett med melken når du våkner.
palamina Skrevet 24. september 2015 #19 Skrevet 24. september 2015 Allergitabletter av type zyrtec er et kjent triks ja, det har jeg brukt mot hangover i 20-25 år nå. (Før det fantes bare allergitabletter man ble steintrøtt av).
maipai Skrevet 24. september 2015 #20 Skrevet 24. september 2015 Prøver å drikke like mye vann som alkohol Spiser og drikker godt før jeg legger meg Sover med vinduet åpent Tar paracet og ibux med vann med en gang jeg våkner Tar en lang og deilig dusj Slækkeklær, sofa, netflix, burger og iskald pepsi max Og sånn blir søndagen min
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå