Gå til innhold

Julekort bilder

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei hei!

Jeg er hobbyfotograf som driver litt med fotografering ved siden av jobb. Jeg har en del erfaring fra bryllup, konfirmanter, nyfødte, gravide osv. Jeg har profesjonelt studio hjemme.

Jeg tenkte å kjøre en kampanje nå snart for å ta julekort bilder av barn/familie. Hvor mye mener dere at jeg kan ta for dette? Prisen vil være inkludert  max 1 time fotografering og 20-30 ferdig redigerte bilder på en CD + resten som er uredigert får de også med.

Jeg skatter ikke for dette vel og merke. Da dette ikke er en bedrift enda.

Anonymous poster hash: 10d5f...7d2
Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_blomkvisten
Skrevet

Hei hei!

Jeg er hobbyfotograf som driver litt med fotografering ved siden av jobb. Jeg har en del erfaring fra bryllup, konfirmanter, nyfødte, gravide osv. Jeg har profesjonelt studio hjemme.

Jeg tenkte å kjøre en kampanje nå snart for å ta julekort bilder av barn/familie. Hvor mye mener dere at jeg kan ta for dette? Prisen vil være inkludert  max 1 time fotografering og 20-30 ferdig redigerte bilder på en CD + resten som er uredigert får de også med.

Gjest Gjest_blomkvisten
Skrevet

Jeg ville ikke brukt mer enn 1000 kroner på det. Men da hadde jeg håpt å fått med ett par bilder av hele familien også, uten nisselue.

Skrevet

Helt uinteressant. Slike bilder tar vi selv hjemme. Skal vi først til fotograf, gjør vi det hos en ekte fotograf og på en annen tid av året. 

Anonymous poster hash: 351e5...614
  • Liker 2
Skrevet

Hadde tatt bilder selv ute. Betaler for barnehagebilder på denne tiden av året. Dessuten tar jeg vel så gode bilder av barna enn fremmende.

Anonymous poster hash: 9a026...31e

Skrevet

Hei hei!

Jeg tenkte å kjøre en kampanje nå snart for å ta julekort bilder av barn/familie. Hvor mye mener dere at jeg kan ta for dette? Prisen vil være inkludert max 1 time fotografering og 20-30 ferdig redigerte bilder på en CD + resten som er uredigert får de også med.

500

Anonymous poster hash: 38309...aa8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...