AnonymBruker Skrevet 24. september 2015 #1 Skrevet 24. september 2015 Hei hei! Jeg er hobbyfotograf som driver litt med fotografering ved siden av jobb. Jeg har en del erfaring fra bryllup, konfirmanter, nyfødte, gravide osv. Jeg har profesjonelt studio hjemme. Jeg tenkte å kjøre en kampanje nå snart for å ta julekort bilder av barn/familie. Hvor mye mener dere at jeg kan ta for dette? Prisen vil være inkludert max 1 time fotografering og 20-30 ferdig redigerte bilder på en CD + resten som er uredigert får de også med. Jeg skatter ikke for dette vel og merke. Da dette ikke er en bedrift enda. Anonymous poster hash: 10d5f...7d2
Gjest Gjest_blomkvisten Skrevet 24. september 2015 #2 Skrevet 24. september 2015 Hei hei! Jeg er hobbyfotograf som driver litt med fotografering ved siden av jobb. Jeg har en del erfaring fra bryllup, konfirmanter, nyfødte, gravide osv. Jeg har profesjonelt studio hjemme. Jeg tenkte å kjøre en kampanje nå snart for å ta julekort bilder av barn/familie. Hvor mye mener dere at jeg kan ta for dette? Prisen vil være inkludert max 1 time fotografering og 20-30 ferdig redigerte bilder på en CD + resten som er uredigert får de også med. Jeg skatter ikke for dette vel og merke. Da dette ikke er en bedrift enda. Anonymous poster hash: 10d5f...7d2
Gjest Gjest_blomkvisten Skrevet 24. september 2015 #3 Skrevet 24. september 2015 Jeg ville ikke brukt mer enn 1000 kroner på det. Men da hadde jeg håpt å fått med ett par bilder av hele familien også, uten nisselue.
AnonymBruker Skrevet 24. september 2015 #4 Skrevet 24. september 2015 Helt uinteressant. Slike bilder tar vi selv hjemme. Skal vi først til fotograf, gjør vi det hos en ekte fotograf og på en annen tid av året. Anonymous poster hash: 351e5...614 2
AnonymBruker Skrevet 24. september 2015 #5 Skrevet 24. september 2015 Hadde tatt bilder selv ute. Betaler for barnehagebilder på denne tiden av året. Dessuten tar jeg vel så gode bilder av barna enn fremmende.Anonymous poster hash: 9a026...31e
AnonymBruker Skrevet 25. september 2015 #6 Skrevet 25. september 2015 Hei hei! Jeg er hobbyfotograf som driver litt med fotografering ved siden av jobb. Jeg har en del erfaring fra bryllup, konfirmanter, nyfødte, gravide osv. Jeg har profesjonelt studio hjemme. Jeg tenkte å kjøre en kampanje nå snart for å ta julekort bilder av barn/familie. Hvor mye mener dere at jeg kan ta for dette? Prisen vil være inkludert max 1 time fotografering og 20-30 ferdig redigerte bilder på en CD + resten som er uredigert får de også med. Jeg skatter ikke for dette vel og merke. Da dette ikke er en bedrift enda.Anonymous poster hash: 10d5f...7d2 500Anonymous poster hash: 38309...aa8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå