Gå til innhold

Vi trenger virkelig å ha en rolig helg

Anbefalte innlegg

Skrevet

På grunn av store problemer i forholdet så bestemte vi oss for å reise bort på en tur som vi egentlig ikke skulle på. Fellesbarn på tre år blir med, men på turen har vi flere barnevakter som har sagt seg villige til å passe på h*n på dagtid/etter leggetid.

Så vi får mye tid til spa sammen og alenetid på hotelleommet.

Men nå skal plutselig samboer ta med sin 13 år gamle sønn også.. Altså, ta han ut fra mors samværsuke og ta han med. Dette er lik null alenetid for oss og at helgen kommer til å gå i gutteting, mens jeg blir alene,. Jeg skjønner ikke tegningen her? Jeg sier selvfølgelig ingenting for å lage dårlig stemning, men kjenner at jeg blir skikkelig skuffet nå når alt er på plass.. Hvorfor kunne han ikke tatt me gutten på gutterur neste helg for eksempel??

Anonymous poster hash: 85c49...b4c

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Du bør si dette til samboeren din så han forstår hvordan du føler det...

Det trenger ikke nødvendigvis 'skape dårlig stemning'

Endret av Beccy87
Skrevet

Hvis dere allerede har store problemet i forholdet er det jo veldig viktig at du er ærlig med mannen din og sier rett ut at du mener du trenger denne turen med ham. Kan ikke faren avtale en guttehelg neste helg? Her må du faktisk si noe. Hvis det blir dårlig stemning av det her har dere ganske store problemer...og det blir jo ikke noe bedre av å ikke si noe?

Skrevet

Du bør si dette til samboeren din så han forstår hvordan du føler det...

Det trenger ikke nødvendigvis 'skape dårlig stemning'

Det er jo ingen vits i, nå når gutten er informert om at han skal bli med. Må jo bare gjøre det beste ut av det.. Men hallo? Hva tenker mannen egentlig? Dersom vi ikke kan pleie forholdet når vi har sjansen så kan jeg jo like godt bare flytte..

Skrevet

Fortell han at du opplever dette som at han ikke ønsker å redde forholdet deres.

I mine øyne er dette sabotasje av den helgen dere er enige om at dere trenger fordi forholdet sliter.

Guttetur kunne de hatt helgen etter.

Anonymous poster hash: b05e9...301
  • Liker 1
Skrevet

Det er jo ingen vits i, nå når gutten er informert om at han skal bli med. Må jo bare gjøre det beste ut av det.. Men hallo? Hva tenker mannen egentlig? Dersom vi ikke kan pleie forholdet når vi har sjansen så kan jeg jo like godt bare flytte..

Enig. Jeg hadde nok bare prøvd å gjort det beste ut av det. Men hadde vært skuffet over mannens beslutning. Hadde gjerne sagt at jeg syntes det var merkelig av han å gjøre, og at jeg ikke forsto at det var noe positivt fra hans side når dere to skulle reise sammen og redde forholdet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...