Gå til innhold

Endre visning av mapper og innhold i windows explorer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er helt elendig på å søke så jeg finner det jeg lurer på, så jeg spør her og håper noen har greie på det, eller har mer greie på å søke for å finne riktig svar.

Jeg vil gjerne at når jeg åpner en katalog så vil jeg se navn, lengde, størrelse og hva som kommer etter det er ikke så vesentlig.

Det som skjer når jeg åpner en katalog nå er at det som regel står navn, nummer, størrelse og andre ting etter det.

Jeg kan bare høyreklikke i feltet der det står navn og nummer etc og ta bort nummer og trykker på mer... og så legge til lengde. Det er greit nok.

Men. Jeg ønsker å slippe å gjøre det hver gang jeg åpner en mappe. Hvor og hvordan gjør jeg det?

Altså at alt på pc'n oppfører seg likt. Jeg har de fleste steder kataloger som inneholder både pdf-filer og mp3-filer osv. Og jeg vil at uansett hvor jeg klikker så vil rekka være navn, lengde, størrelse osv osv bortover.

Går det an? Eller må jeg bare fortsette å ergre meg over at jeg må endre hver gang jeg går inn i en ny mappe?

Finnes det et program jeg kan bruke i stedet for windows explorer som gjør dette for meg?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...