Gå til innhold

Hvordan er Match?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen som har erfaringer med å bruke Match? Anbefaler dere datingsiden?

Anonymous poster hash: 4bb38...6cd
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liker i hvert fall den bedre enn Møteplassen og Sukker, så jeg anbefaler den i forhold til andre sider.

Anonymous poster hash: c7387...ddf
Gjest Gjest_TSX80
Skrevet

Jeg liker i hvert fall den bedre enn Møteplassen og Sukker, så jeg anbefaler den i forhold til andre sider.

Hva er best på Match?

Skrevet

Hva er best på Match?

Siden er oversiktlig og ryddig, det er mange medlemmer, og det er flere ulike funksjoner man kan bruke for å vise interesse før man eventuel kontakter noen. Man kan f.eks sende en "flørt" eller legge noen til som favoritt for å teste farvannet før man evnt skriver til noen. Hvis jeg sender en flørt eller legger til en favoritt, og den andre gir signal om at den også er interessert, er terskelen for å sende brev lavere. 

Det virker også som det er litt mer seriøse og oppegående medlemmer der enn på sukker og møteplassen, hvert fall på mannfolksiden :)

Minuset til match er at den søkefunksjonen man kan bruke for å snevre inn i forhold til avstand, ikke fungerer skikkelig. Også er det ikke den billigste siden man kan være medlem på. 

Skrevet

Jeg liker Match godt,selv om medlemskap er litt dyrt.Det er mange ekstrafunksjoner som er bra.Blant annet at man kan logge inn usynlig for andre eller blokkere medlemmer utenfor ønskede preferanser fra å ta kontakt.Det er en stor medlemsmasse der,og mange virker ganske oppegående.

Skrevet

Hva anbefaler dere av medlemsskap? 1 måned, 3 mnd, 6 mnd eller 1 år? Hva har fungert best for dere? Er det ikke rart å date noen, også like etter gå tilbake til Match hvis en kanskje er litt interessert i personen, men allikevel logger seg inn på Match?

Jeg har laget en profil der, men har ikke kjøpt medlemsskap ennå. Men har fått henvendelser fra bare gamle folk, de som er rundt 50. Hvordan luker en ut disse? Jeg har satt at jeg søker menn under 40, men allikevel så kan disse gamle karene kontakte meg. Kan en hindre det?

Skrevet

Hva anbefaler dere av medlemsskap? 1 måned, 3 mnd, 6 mnd eller 1 år? Hva har fungert best for dere? Er det ikke rart å date noen, også like etter gå tilbake til Match hvis en kanskje er litt interessert i personen, men allikevel logger seg inn på Match?

Jeg har laget en profil der, men har ikke kjøpt medlemsskap ennå. Men har fått henvendelser fra bare gamle folk, de som er rundt 50. Hvordan luker en ut disse? Jeg har satt at jeg søker menn under 40, men allikevel så kan disse gamle karene kontakte meg. Kan en hindre det?

1 år er jo mest økonomisk, men jeg har valgt tre måneder. Er allerede lei etter en måned, så for meg er det nok :ler:

Jo, det kan jo bli litt rart hvis man har møtt noen, og en er litt interessert, men logger på. Snakk med vedkommende om det?

Nei, alle kan kontakte deg, men du kan jo velge hvem du svarer. Jeg svarer ikke de som er langt utenfor mine søkepreferanser, enten det dreier seg om alder eller avstand (har spesifisert hva jeg ønsker av disse tingene). 

Skrevet

1 år er jo mest økonomisk, men jeg har valgt tre måneder. Er allerede lei etter en måned, så for meg er det nok :ler:

Jo, det kan jo bli litt rart hvis man har møtt noen, og en er litt interessert, men logger på. Snakk med vedkommende om det?

Nei, alle kan kontakte deg, men du kan jo velge hvem du svarer. Jeg svarer ikke de som er langt utenfor mine søkepreferanser, enten det dreier seg om alder eller avstand (har spesifisert hva jeg ønsker av disse tingene). 

Jeg var på Sukker, og var allerede lei etter en måned jeg også. Utrolig slitsomt å nettdate. Trist som faen. Men er kanskje verdt å prøve på et medlemsskap for ett år, også kan jeg heller bare ta pauser fra det når jeg vil, og sjekke om jeg har fått noen mail eller om det er andre som har prøvd å ta kontakt.

Skrevet

Jeg var på Sukker, og var allerede lei etter en måned jeg også. Utrolig slitsomt å nettdate. Trist som faen. Men er kanskje verdt å prøve på et medlemsskap for ett år, også kan jeg heller bare ta pauser fra det når jeg vil, og sjekke om jeg har fått noen mail eller om det er andre som har prøvd å ta kontakt.

Nettdating er fandens verk! :ler: 

Jeg liker det egentlig ikke, og derfor går jeg fort lei, men noe må man jo prøve, når man aldri er på arenaer hvor en møter menn. 

• Liker 1
Skrevet

Så ingen av dere har hatt suksess med nettdating så langt?

Skrevet

Så ingen av dere har hatt suksess med nettdating så langt?

Det kommer seg helt an på hvordan man ser det. De to siste forholdene jeg har vært i, har vært med menn jeg møtte på nett. Og jeg har noe på gang med en jeg ble kjent med gjennom tinder nå, så helt katastrofe er det da ikke :)

Skrevet

Det kommer seg helt an på hvordan man ser det. De to siste forholdene jeg har vært i, har vært med menn jeg møtte på nett. Og jeg har noe på gang med en jeg ble kjent med gjennom tinder nå, så helt katastrofe er det da ikke :)

Åja, grattis. Varte forholdene lenge, eller er det lett å ty til Tinder og nettdating når forholdet går litt i stå? Slik at i stedet for å prøve å løse flokene, så går en rett på nett igjen? Er ikke det faren?

Skrevet

Faren ved å ty til Tinder eller annen nettdating om forholdet går litt i stå er nok ikke forbeholdt de man i utgangspunktet møtte på nettdating. Hvem som helst kan finne på å gå på nettet for å teste ut når man er i forhold.

Det er dessverre mange som er i forhold som er på datingsider, for bekreftelse, for adspredelse, eller for å finne en ny partner. 

Skrevet

Åja, grattis. Varte forholdene lenge, eller er det lett å ty til Tinder og nettdating når forholdet går litt i stå? Slik at i stedet for å prøve å løse flokene, så går en rett på nett igjen? Er ikke det faren?

Det ene forholdet varte i 1 år, det andre i nesten 6 år. Ehhh, nei, den tanken har ikke slått meg en gang. Hvis forholdet går i stå, så ordner man opp, man går ikke på nett for å finne en annen. Hvis man er genuint opptatt av å løse floken, prøver man selvfølgelig ikke å finne en annen.

• 2 år senere...
Skrevet

Dytt

Anonymkode: 5bf11...ea3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...