AnonymBruker Skrevet 24. september 2015 #1 Skrevet 24. september 2015 Har naturlig mørkt hår,mot sort. Bleket det i sommer,men ønsker å gå tilbake til sort. Kan jeg bruke hjemmefarge eller må jeg til frisøren?Anonymous poster hash: 18131...4ba
AnonymBruker Skrevet 24. september 2015 #2 Skrevet 24. september 2015 Jeg ville gått til frisøren. Du kan risikere å få helt feil farge hvis du gjør dette selv. Been there done that. Måtte til frisør for reparasjon etterpå Anonymous poster hash: 4a46d...5fc
AnonymBruker Skrevet 24. september 2015 #3 Skrevet 24. september 2015 Du kan prøve med hjemmefargrAnonymous poster hash: 5db3b...40c
MinaPina Skrevet 24. september 2015 #4 Skrevet 24. september 2015 Hvis du vil ha det helt svart, så er det helt greit å gjøre det selv. Men du må være nøye for å få med alt håret, det synes veldig hvis du har missa eller hatt litt lite farge en plass. Smør hårfestet ved panna og nakken, og ørene med vaselin så fargen ikke setter seg på huden din. Hvis du vil ha det mørk mørk brunt mot svart, ville jeg gått til frisøren, det er vanskligere å få til en naturlig farge selv. 1
Gjest Gjest_Clarity Skrevet 25. september 2015 #5 Skrevet 25. september 2015 Jeg ville gått til frisøren uansett. Fort gjort å få grønnskjær i håret når man går fra bleket hår til sort hår.
AnonymBruker Skrevet 26. september 2015 #6 Skrevet 26. september 2015 Ble en tur til frisoren..betalte 2000kr med klipp! Men er kjempefornoyd..blue black:) Anonymous poster hash: 18131...4ba
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå