Gå til innhold

Når fikk du tilbake overskuddet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mange som er sliten i småbarnsfasen og er der selv, men hvor gamle var barna da du følte at du stort sett var uthvilt, ikke trøtt, og også kunne være borte en kveld eller til og med en helg uten dårlig samvittighet.

Hvor mange barn har du?

Anonymous poster hash: fe5d9...8ec

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slik har jeg egentlig hatt det hele veien. Selvsagt slitsomt i starten med nattevåk, men ellers har jeg ikke gått rundt og følt meg sliten (må bare få sagt at jeg har hele veien hatt barn som har sovet godt på natten, vært lite syke osv..).

Jeg prøver å få trent regelmessig, for det gir meg masse overskudd.

Har aldri hatt dårlig samvittighet når jeg er borte fra barna. Jeg er så tilstede i hverdagen, så hvorfor skal jeg ha dårlig samvittighet for å være borte en helg.`?

To barn, på 3år og 6år.

Skrevet

Mange som er sliten i småbarnsfasen og er der selv, men hvor gamle var barna da du følte at du stort sett var uthvilt, ikke trøtt, og også kunne være borte en kveld eller til og med en helg uten dårlig samvittighet.

Hvor mange barn har du?

Anonymous poster hash: fe5d9...8ec

Håper det skjer snart, Mini er 3...

Anonymous poster hash: 342ee...5c9

Skrevet

Jeg har ikke vert sliten i det hele tatt, jeg.. Har en treåring som har sovet hver natt siden fødsel og lite nattevåk. Bare de ukene stebarna er hos oss.. da har jeg behov for hvile..  Så tror faktisk det blir verre når barna blir større :P hehe..

Anonymous poster hash: 1c06c...47e
Skrevet (endret)

For min del så henger det veldig mye sammen med at jeg alltid er for seint i kveld. Legger jeg meg kl 23 i stedet for 01, så blir neste dag alltid så mye bedre! Da forutsetter jeg selvfølgelig at barna sover natten gjennom, noe 3-åringen ikke gjorde før etter han ble 2,5. I de årene var vi zombier med våkentid på 2-3 timer hver bidige  natt.

Jeg har ingen problemer med å være borte en kveld eller en helg, men nå skjer det ikke så veldig ofte. Men dårlig samvittighet fordi om jeg er på kino eller på venninnebesøk? Nope!

Endret av Sol79
Skrevet

Syns ting løsner når barna er ferdige med første året i barnehagen, så ca ved to års alder.  Men jeg går ikke rundt og føler meg sliten hele tiden. Trener og har nok av tid syns jeg. Akkurat nå er jeg hjemme i mammapermisjon, så nå varierer nattesøvnen veldig, men jeg er flink til å legge meg tidlig. Det er hyggeligere for hele familien :o De andre to er 3 og 6 år.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...