snøhaugen Skrevet 24. september 2015 #1 Skrevet 24. september 2015 Hei! Jeg har kjent tydelig liv hver dag i ca 1,5 uker, men ikke i går eller i natt! Blir så bekymra 😟 Jeg er i uke 22+1. Når bør man liksom kjenne det hver dag?
AnonymBruker Skrevet 24. september 2015 #2 Skrevet 24. september 2015 Prøv med kald og søt drikke. Legg deg ned og slapp av. Jeg kjente liv daglig i den uken og hadde gjort det i 3-4 uker. Men det er ikke så mye døgnrytme for babyen din enda. Sånn jeg forsto min jordmor skulle jeg ringe om jeg ikke kjente noe på 24t så tidlig. Blir du veldig bekymret så ring føden og hør Anonymous poster hash: 495ef...cce
Orchideae Skrevet 24. september 2015 #3 Skrevet 24. september 2015 Jeg er 20+1 i dag, og har fått beskjed om at jeg skal kjenne liv daglig da jeg allerede har kjent det i flere uker. Når det er sagt kan det være at babyen har snudd seg og sparker i ryggraden din. Om du er veldig redd kan du ringe legen eller jordmoren din. Eventuelt legevakt eller føden. Prøv å drikk noe kaldt og søtt og se om du kjenner noe i løpet av en halvtime.
AnonymBruker Skrevet 24. september 2015 #4 Skrevet 24. september 2015 Drikk litt iskaldt cola feks Anonymous poster hash: 02563...d2c
AnonymBruker Skrevet 24. september 2015 #5 Skrevet 24. september 2015 Syns folk skremmer litt unødig ved å si at man skal kjenne liv hver dag når man ikke er lenger på vei enn det TS er. Jordmor har sagt til meg at jeg bør kjenne liv hver dag fra rundt uke 25-27. Da skal man kontakte jordmor/fødeavdeling hvis det blir uvanlig stille. Alt før det var bonus! Før det kan det være litt tidlfeldigheter som gjør hva man kjenner, og hvor ofte. Hvordan babyen ligger. Hvordan morkaka ligger. Etc etc. Anonymous poster hash: 83d5e...b8f
AnonymBruker Skrevet 24. september 2015 #6 Skrevet 24. september 2015 Man skal ha kjent liv innen uke 24 og daglig fra uke 28:)Anonymous poster hash: b248b...993
Pearl2.0 Skrevet 24. september 2015 #7 Skrevet 24. september 2015 Jordmor sa at når man har begynt å kjenne liv hver dag skal man også det. Uansett når. Fikk beskjed om å ringe hvis jeg ikke hadde kjent noe på 24 timer. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå