Gjest Gjesta Skrevet 21. september 2004 #1 Skrevet 21. september 2004 Skal dere ha underskjørt til brudekjolen deres? Er det et must, eller er det ikke nødvendig til alle kjoler? Jeg skal ha kjole med a-form, og vurderer nå om jeg skal ha underskjørt eller ikke. Kjolen kjøpes brukt, men er det muligheter til å kjøpe underskjørt i en brudesalong selvom jeg ikke kjøper kjolen der? K
Sita Skrevet 21. september 2004 #3 Skrevet 21. september 2004 Jeg får si som Aelwyn, du kan jo leie en? Det skal jeg gjøre
Gjest Gjesta Skrevet 21. september 2004 #5 Skrevet 21. september 2004 Leie ja, det går jo an! Har ikke tenkt så langt jeg. Kanskje jeg skal ta en titt på noen bruktmarkeder for bryllupsutstyr på nettet også - kanskje noen har et å selge meg for en billig penge. De fleste selger vel underskjørtet med kjolen sin, men... :klø: Xina - send meg en pm med størrelse og pris, så kanskje du får solgt ditt! K
Gjest Poirot Skrevet 21. september 2004 #7 Skrevet 21. september 2004 Mitt skjørt skrår ganske ut, men jeg skal ikke ha underskjørt (så vidt sydamen har sagt noe om til nå ihvertfall). Stoffet er ganske stivt, og langs kanten legges blybånd.
Gjest Tex Skrevet 21. september 2004 #8 Skrevet 21. september 2004 En eller annen form for underskjørt bør vel alle lange kjoler ha, ellers forsvinner den mellom bena på deg når du går..... Jeg kjøpte meg underskjørt helt uavhengig av kjolen min, kjolen hadde ikke vært fin uten
Gjest MrsL Skrevet 21. september 2004 #9 Skrevet 21. september 2004 Underskjørt gjør definitivt fasongen på kjolen bedre
Gjest Gjesta Skrevet 21. september 2004 #10 Skrevet 21. september 2004 Det er fasongen jeg tenker på - skjørtet på kjolen vil vel kanskje komme mer til sin rett med et underskjørt, ja. K
~*Unni*~ Skrevet 25. september 2004 #11 Skrevet 25. september 2004 Du burde prøve et underskjørt under kjolen din. Jeg brukte underskjørt og det var uten tvil finest. Du kan få kjøpt billig underskjørt der jeg kjøpte kjolen min. Link på hjemmesiden min
Gjest Gjesta Skrevet 25. september 2004 #12 Skrevet 25. september 2004 Har sjekka linken, men finner ikke underskjørt... K
~*Unni*~ Skrevet 25. september 2004 #13 Skrevet 25. september 2004 Åja det stemmer det...var de har ikke lagt inn tilbehør ennå. Men hvis du går inn på kjolen min (den første N065) så kan du velge i menyen under bildet. Sjekk der du Ellers kan du sikkert sende en email og spørre....si jeg sa hei da
Grooo Skrevet 25. september 2004 #14 Skrevet 25. september 2004 Jeg hadde ikke underskjørt, kjolen min fungerte like bra uten. Prøvde både med og uten flere ganger i butikken, og valgte å la være fordi det ble finest sånn.
Lullu Skrevet 26. september 2004 #15 Skrevet 26. september 2004 Passer ikke med underskjørt til min heller :-)
Gjest Gjesta Skrevet 26. september 2004 #16 Skrevet 26. september 2004 Fant kun prisen på underskjørt under bildet, Unni! Så det er faktisk kjoler som er finest uten underskjørt, altså - ja, da bør jeg jo prøve både med og uten da, før jeg bestemmer meg. K
Vimsevips Skrevet 26. september 2004 #17 Skrevet 26. september 2004 Jeg hadde heller ikke underskjørt i min. Den kom rett og slett mer til sin rett, uten underskjørt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå