AnonymBruker Skrevet 24. september 2015 #1 Skrevet 24. september 2015 Jeg har kjøpt meg en PC som skal ha 32 GB harddisk, men PC-en rapporterer selv at den har 18,8. Hva gjør jeg nå?? Anonymous poster hash: d517d...390
AnonymBruker Skrevet 24. september 2015 #2 Skrevet 24. september 2015 Nei, harddisken er ikke mindre enn annonsert. Den er fremdeles på 32 gb, men du må huske på at windows også tar en god del plass. Anonymous poster hash: af41b...f16
AnonymBruker Skrevet 24. september 2015 #3 Skrevet 24. september 2015 Evt kjøp deg en ekstrrn harddisk som du kan plassere mye av sakene dine på. Som brukeren over meg, operativsystemet tar jo selvfølgelig plass. Billige pc kommer med mindre plass Anonymous poster hash: 992db...a1e
AnonymBruker Skrevet 24. september 2015 #4 Skrevet 24. september 2015 Så lenge du går i systeminnstillingene eller sjekker at _totalstørrelssen_ på harddisken er omtrent 32 gb så er den ikke overannonsert. harddiskstørrelse er den størrelse den har oppgitt fra produsent. Men operativsystem tar plass, og selve filsystemet på harddisken greier ikke å bruke absolutt _hele_ plassen, Anonymous poster hash: 66e1a...f58
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå