AnonymBruker Skrevet 23. september 2015 #1 Skrevet 23. september 2015 Skal lage meg pizzasnurrer på Fredag. Men, jeg er ikke så glad i å varme de opp i mikro dagen etterpå. Klarer ikke å spise opp alt så 50% går da i søpla! Jeg lager det med kjøttdeig og ost. Steker kjøttdeigen helt gjennomstekt før den går i ovnen. Altså bruner ikke bare kjøttdeigen, og pizzasnurrene går da i ovnen til osten har smeltet. Kan jeg steke de halve tiden.. så fryse dem også steke de ferdig de jeg skal ha på Lørdag og Søndag? Altså ta opp 2stk også steke de ferdig? Eller blir de dårlig da? Er ikke så flink til å fryse og varme i ovnen, så vet ikke helt hvordan det skal gjøres. Er som sagt ikke glad i å varme i mikro, da blir den seig og ekkel (deigen). Anonymous poster hash: ed1cf...26d
AnonymBruker Skrevet 23. september 2015 #2 Skrevet 23. september 2015 Dersom du skal lage de på fredag og spise de i helgen, kan du steke de helt ferdig og oppbevare de i kjøleskap. Da er det bare å varme de litt i stekeovnen (150 grader varmluft i 7-8 min) og så er de klare til å spises. Sjekk med en kakenål at de er varme i midten. På grunn av heveprosessen i deigen ville jeg ikke stekt de halvferdig. Du kan også fryse ned om du skal ha de lengre, ta opp og tine de på benken noen timer før du varmer de i stekeovnen (ikke for hard varme, da blir de lett harde utenpå). Jeg lager ofte ostesnurrer og pizzasnurrer, og selv om de smaker best helt ferske så fungerer det veldig fint å varme de på måten som beskrevet. De bør ikke være helt frosne når du steker de, da blir de uansett harde utenpå (men det funker som kriseløsning om man er akutt sulten). Anonymous poster hash: a5d30...183
AnonymBruker Skrevet 23. september 2015 #3 Skrevet 23. september 2015 ok, tusen takk :D Da kan jeg oppbevare noen i kjøleskapet, og det tar jo ikke så alt for lang tid å tine opp heller :D ts Anonymous poster hash: ed1cf...26d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå