altflyter Skrevet 23. september 2015 #1 Skrevet 23. september 2015 Jeg har et par skinn-converse som jeg syntes lukter litt guffent. Har nok brukt dem for mye og ikke byttet med noen andre sko innimellom. Jeg tør ikke vaske skinn i maskinen, så noen som har noen gode råd?
AnonymBruker Skrevet 23. september 2015 #2 Skrevet 23. september 2015 Skinnsko i vaskemaskine er å ødelegge skinnet. Sett dem utendørs til lufting når det er kaldt ute. Anonymous poster hash: 57fda...cb8
altflyter Skrevet 23. september 2015 Forfatter #3 Skrevet 23. september 2015 Skinnsko i vaskemaskine er å ødelegge skinnet. Sett dem utendørs til lufting når det er kaldt ute.Anonymous poster hash: 57fda...cb8 Jeg har hatt dem til lufting, men føler ikke det hjelper. De har stått ute i to dager
Gjest morhjertegod Skrevet 23. september 2015 #4 Skrevet 23. september 2015 På xxl vet jeg de har noen kuler som man legger i skoene for å fjerne lukt, de funker i allefall på stinkende fotballsko, prøv de. Koster 29 tror jeg, så ikke dyrt.
AnonymBruker Skrevet 24. september 2015 #5 Skrevet 24. september 2015 Man kan vaske dem inni med en klut med litt mild såpe, for eks grønnsåpe. Det finnes også sprayer som tar vekk lukt. Husk å ta ut sålene og tørk over dem og. Tørk med sålene ute. Det er viktig at skoene får tørke helt mellom hvert bruk, helst med innersålen ute.Anonymous poster hash: 24d07...07e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå