AnonymBruker Skrevet 23. september 2015 #1 Skrevet 23. september 2015 Hei! Jeg sliter med at jeg ikke får i meg nok kalorier, ligger under 1000kalorier hver dag...Spiser brødskiver og middag og frukt som mellommåltider. Noen tips til hva jeg kan spise for å øke kaloriinmtaket mitt? Anonymous poster hash: b2537...916
AnonymBruker Skrevet 23. september 2015 #2 Skrevet 23. september 2015 Nøtter og avokado er fine kilder til sunt fett:-) Anonymous poster hash: 28ee3...61d
WubWub Skrevet 23. september 2015 #3 Skrevet 23. september 2015 big mass gainer fra proteinfabrikken. 1400 ekstra kalorier per dag i form av væske. drikkene er ikke mettende så du kan fint holde på ditt vanlige kosthold ved siden av 1
Luckiness Skrevet 23. september 2015 #4 Skrevet 23. september 2015 Spiser du veldig små porsjoner? Om ikke skjønner jeg ikke hvorfor du kun får i deg 1000 eller under kcal om dagen. Men tips: Bruk avocado på brødskiven (under skinkepålegg f.eks.), i salater eller i middager. Avocado inneholder sunt fett og er kaloririk. Nøtter kan du spise som mellommåltid eller f.eks. blande i yoghurt om du spiser det. Nøtter er også godt i salater. Spis grov-/rugbrød om det ikke allerede er det du bruker. Inneholder mer fiber og er sunt, i tillegg til at spesielt rugbrød ofte inneholder mer kalorier enn kneip. Er du småspist og klarer f.eks. kun en skive til frokost kan det hjelpe å bruke mer pålegg. Bruk litt ekstra ost eller bruk dobbelt opp av kjøttpålegg du vanligvis spiser. Olivenolje inneholder sunt fett og er også rik på kalorier. Om du absolutt ikke klarer å spise mer enn du pleier, så kan et par ss gjennom dagen være en idé. Det må ikke svelges rent. Kan brukes i suppe, over en salat, steke en brødskive i det slik det blir toast, blande det inn i dressing/saus o.l. Ellers er vel kanskje det enkleste å spise fler mellommåltider. Spis en yoghurt, en håndfull nøtter, en banan, havregryn med melk/havregrøt, et egg eller lignende mellom frokost og lunsj, og mellom jobb og middag.
AnonymBruker Skrevet 23. september 2015 #5 Skrevet 23. september 2015 Tusen takk for svar! Skal prøve å spise litt flere mellommåltider i løpet av dagen! Anonymous poster hash: b2537...916
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå