AnonymBruker Skrevet 23. september 2015 #1 Skrevet 23. september 2015 Hei Etter en kjempeflott sommer med mye mat og mye godt i glasset er det virkelig på tide å skjerpe seg. Huff, forferdelig å legge på seg. Problemet er at jeg skal opereres i en skulder snart, så kan ikke trene så tung styrketrening da jeg har fått beskjed om å ikke løfte tungt over 90 grader. Må virkelig slanke meg. Vil løping gi god effekt på slankingen (med en sunt kosthold selfølgelig)? situps, løping og litt ski når det blir muligheter for det? Er ute etter å få helt flat og stram mage. Takk for svar. Anonymous poster hash: 0a7de...ce5
Erazor Skrevet 23. september 2015 #2 Skrevet 23. september 2015 Vektnedgang er først og fremst kosthold, men kardiotrening (for eksempel løping) er bra for å brenne noen ekstra kalorier og ikke minst komme i bedre form. Om du supplerer med den styrketreningen du kan gjøre uten å risikere skade, vil du ha et godt grunnlag for å få vekk sommerkiloene.
AnonymBruker Skrevet 23. september 2015 #3 Skrevet 23. september 2015 Vektnedgang er først og fremst kosthold, men kardiotrening (for eksempel løping) er bra for å brenne noen ekstra kalorier og ikke minst komme i bedre form. Om du supplerer med den styrketreningen du kan gjøre uten å risikere skade, vil du ha et godt grunnlag for å få vekk sommerkiloene. Takk for svar! Anonymous poster hash: 0a7de...ce5
Gelica Skrevet 24. september 2015 #4 Skrevet 24. september 2015 Samme problem her også...... Følte meg ikke vel i bikini i det hele tatt i sommer :-( Hjalp jo ikke at det ble nok av ekstra god mat og drikke. Skal til Spania i midten av desember og har bestemt at fra 1. oktober og frem til avreise så er det fokus på mat og trening. Vil veldig gjerne føle meg bedre om 2,5 mnd både i bikini og mine vanlige klær. Problemet mitt er at jeg er så flink til å starte med bra kosthold og trening, men så er jeg like flink til å slutte... Lykke til :-) Vi får heie på hverandre ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå