Gå til innhold

Vært på date,... skal jeg si noe til han etterpå eller vente til han sier noe?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært på date, og jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre. Tips? Skal jeg si noe til han på melding etterpå eller skal jeg vente på at han gjør det? 

Jeg vet ikke hvordan daten gikk... Han sa etterpå at vi snakkes, på meldinger... 

Jeg er redd det blir avslag derfor er jeg redd å si noe først... Skal jeg vente til han sier noe? Hva mener dere? Forslag?

Anonymous poster hash: 45bbb...b06
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du hadde det fint så si noe. Mange gutter er dritt lei av å alltid måtte ta insj og liker faktisk å bli satt pris på. 

Skrevet

Hvis du hadde det fint så si noe. Mange gutter er dritt lei av å alltid måtte ta insj og liker faktisk å bli satt pris på. 

okey jeg sier noe... sier at jeg takker for en flott date, og at jeg synes det var veldig kjekt å møte han. .... noen tips på hva jeg kan si for å ikke såre meg selv for mye ? 

Skrevet

Så fint at dette kommer fra en kvinne, og er enig.

Skriv noe som at du synes du hadde det hyggelig om du opplevde det som det. Forstår ikke hvor vanskelig man egentlig gjør noe som egentlig er så enkelt. 

• Liker 2
Skrevet

Herregud, er jenter i dag så utrolig lite selvsikre og redd for å ikke være helt korrekt til en hver tid? Ser jo flere og flere av disse trådene nå for tiden. "Kan jeg sende melding", "kan jeg si dette", "kan jeg spørre han om det" osv. Har du lyst til å sende en melding, så gjør det. Vil du ringe, så gjør det. Vil du spørre hva han tenker om dere, så gjør det. Om mannen ikke responderer eller svarer negativt, er det vel uansett ikke en mann du vil ha noe mer med å gjøre!

Anonymous poster hash: 76239...04b
  • Liker 3
Skrevet

Så fint at dette kommer fra en kvinne, og er enig.

Skriv noe som at du synes du hadde det hyggelig om du opplevde det som det. Forstår ikke hvor vanskelig man egentlig gjør noe som egentlig er så enkelt. 

Jeg pratet med han, og det gikk helt fint :). Vi har ikke gjort opp en avtale om å treffes på nytt, men han skrev at han synes møtet gikk fint, og det synes jeg også. Så håper dette fortsetter. Jeg synes den mannen virket hyggelig ut, og ordentlig ut. 

Skrevet

Såklart må du si noe til han ! Vil du på date med han på nytt så send en "Hei takk for sist! Syntes det var hyggelig :) Lyst til å møtes på xxxdag?"

Anonymous poster hash: 86756...137
  • Liker 1
Skrevet

Såklart må du si noe til han ! Vil du på date med han på nytt så send en "Hei takk for sist! Syntes det var hyggelig :) Lyst til å møtes på xxxdag?"

Anonymous poster hash: 86756...137

Skal forsøke å spørre om det men er ikke så tøff. Men er vel bedre å si at jeg håper på å treffe han igjen enn å vente på at han skal si det? Han har ikke sagt noe om nytt treff... kan det bety at han er uinteressert eller kan det være at han kommer til å spørrw senere om det...?. Vet ikke hvordan memn er sånn sett... men gi meg gjerme tips om hvordan ta det videre..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...