Gjest sint Skrevet 21. september 2004 #1 Skrevet 21. september 2004 nå er jeg så sint!!! har over lengre tid hatt en fin "tone" med en fyr, og jeg har trodd vi har hatt noe spesielt - vært mye flørt og hinting om sex - vi har ikke rørt hverandre.. Jeg trodde alt var fryd og gammen, MEN så kommer det ei skikkelig bitch inn.. altså egentlig er hun vel rimelig uskyldig, men får meg sint! Det som skjer er jo, at rett foran nesa på meg flørter han med henne.. SAMTIDIG :o som han blunker til meg, og er litt sånn ekkel mot meg - ved liksom skulle på en måte "hevde" seg ovenfor meg... Ok, jeg blir sjalu - og skulle ønske at han bare viste meg oppmerksomhet igjen - men på en annen måte blir jeg så vannvittig sinna! har lyst til å måke til dem begge!! :evil: Tror jeg heretter vil holde meg laaaaaaangt vekk fra han og dem begge!! han skal få lov til å leke med dama istedefor. :veldigsur: men likevel har jeg lyst til å være den som forlater dette med verdigheten i behold... ?
Timian Skrevet 21. september 2004 #2 Skrevet 21. september 2004 Æsj, bare snu deg vekk, og overse han! Han er jo en dust!
Gjest Anonymous Skrevet 21. september 2004 #3 Skrevet 21. september 2004 Hev hodet og gå der i fra. Hvis du lager noe scene eller tar hevn over dette, så står du med skjegget i postkassen. Hvis du bare forlater stedet og mannen, så er det han som står igjen som dem dusten han er. Ikke svar på tlf. mer eller vis noen som helst interesse for ham.
vivi Skrevet 21. september 2004 #4 Skrevet 21. september 2004 Enig med Timian. Ikke bruk energi på en slik dust. Vis han at du er vel mere verdt en som så...
Gjest sint Skrevet 21. september 2004 #5 Skrevet 21. september 2004 Som den krondrittsekken han er, kommer han selvfølgelig bort til meg innimellom - når vi er alene, går veldig tett oppi meg og dulter og råflørter på denne måten.. Det eneste som får meg til å ikke "gi opp" er at han faktisk vet hva jeg skal avtaler etc (jeg har fortalt ham tidligere) - som kanskje tom (mest sannsynlig) jeg har glemt (om jeg ikke ser i avtale boken min).. dette sier meg at han kanskje har en viss int. for meg likevel - dog mulighet er jo der for at jeg bare lever et For stressende liv også... og at han er en enestående husk.. :-? Men jeg bør nok bare gi han opp, sjansen for at han leker med meg er alt for stor.... Har aldri likt "flørting" jeg - liker å vite hvor jeg har Han hen.. Kanskje det er feilen min, at jeg ikke tør satse på noe... for redd for på bli såret...
Flowery Skrevet 21. september 2004 #6 Skrevet 21. september 2004 En ting er ihvertfall helt sikkert og det er at dersom du begir deg inn i noe med den her fyren, vil du bli såret. Han er en umoden dust. Tydeligvis er han av den typen som liker å sole seg i glansen. Ikke tro at det er noe som går over selv om han er sammen med deg. Han liker oppmerksomhet fra mange. Kan du leve med det? At han spiller slik som dette når dere er på byn eller andre steder sammen?
Solskinnsbolla Skrevet 21. september 2004 #7 Skrevet 21. september 2004 høres ut som en som er ute etter sex og når han har fått deg vil han overse deg blankt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå