Gjest The Lost Dreamer Skrevet 23. september 2015 #1 Skrevet 23. september 2015 Min htc ble ødelagt for omtrent et år sia (skjermen), men jeg bytta ikke mobil før nå for tre uker sida. Folk sa kjøpt iphone, greit sa jeg. Jeg kjøpte iphone 5s, og den funka fint i tre uker frem til idag. Var på youtube også gikk jeg ut av det og plutselig frossa (?) skjermen, med den der varsel greia man har på toppen halvt dratt ned så den dekker halve skjermen. Jeg får ikke gjort en dritt fordi den har frossa der, og jeg får ikke slått av mobilen. Har venta siden klokka 3 idag på at den skal gå tom for strøm, men det har den altså ikke. Jeg kjøpte den med garanti, tror dere de fikser det for meg gratis/gir meg ny? Det skjedde noe lignende med venninna mi som kjøpte iphone 6, den ble ødelagt etter en uke (klikka) så ho fikk en splitter ny... Jeg forventer ikke å få en ny, men at de i det minste kan fikse den, for jeg har jo ikke mista den eller lignende så den skal bli ødelagt. Tips?
AnonymBruker Skrevet 23. september 2015 #2 Skrevet 23. september 2015 Restart den. Hold inne power og home-knappen i 10 sek. Anonymous poster hash: 063dd...a79 1
Gjest The Lost Dreamer Skrevet 23. september 2015 #3 Skrevet 23. september 2015 Restart den. Hold inne power og home-knappen i 10 sek. Anonymous poster hash: 063dd...a79 Serr visste ikke det var mulig herregud tusen takk for svar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå