Gjest Badebuksa Skrevet 23. september 2015 #1 Del Skrevet 23. september 2015 Når får du en såkalt "rå latter"? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tholmer Skrevet 23. september 2015 #2 Del Skrevet 23. september 2015 Meget sjeldent Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september 2015 #3 Del Skrevet 23. september 2015 Hver gang jeg hører ett eller annet hysterisk morsomt.... Anonymous poster hash: fac43...948 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
annebanane Skrevet 23. september 2015 #4 Del Skrevet 23. september 2015 Rå latter som latterkrampe: sjeldent. Rå latter som i en spesiell latter: når jeg godter meg over noe. Høres ut som en heks. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Macro Skrevet 23. september 2015 #5 Del Skrevet 23. september 2015 Som regel på bekostning av andre, dessverre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QueenOfTheSidewalk Skrevet 23. september 2015 #6 Del Skrevet 23. september 2015 (endret) Jeg hadde et latteranfall med små pauser på flere timer for noen uker siden. Nå kan jeg ikke huske hva det var, jeg lurer på om det var min egen kommentar, men jeg er neimen ikke sikker. Skulle ønske jeg klarte å huske hva det var. Skal prøve å se om jeg finner det. Eneste jeg husker, var at jeg kommenterte det eller siterte noen på melding til xen. Han synes ikke det var like gøy som meg. Det at han ikke synes det var morsomt, hjalp ikke akkurat, det forverra latteren Endret 23. september 2015 av Evilposelos Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Badebuksa Skrevet 24. september 2015 #7 Del Skrevet 24. september 2015 Jeg har min rå latter når jeg ser en dum video på youtube eller, dessverre, opplever at noen duster "had it coming". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå