AnonymBruker Skrevet 23. september 2015 #1 Skrevet 23. september 2015 Jeg har en god del sorte prikker på nesa og i i kinnene/nesevingene. Men det er også der jeg er mest sensitiv. Vil så gjerne få renset opp litt. Er det mulig å foreta en liten dyprens på egen hånd? Tenker kanskje koke opp masse vann og legge hodet over også rense? Noen som vet hvordan man gjør dette? Vet man kan gå til hudpleier, men tenker samtidig at kanskje man kan gjøre dette selv. Anonymous poster hash: 64a0a...579
Professor Orm Skrevet 23. september 2015 #2 Skrevet 23. september 2015 Jeg har en god del sorte prikker på nesa og i i kinnene/nesevingene. Men det er også der jeg er mest sensitiv. Vil så gjerne få renset opp litt. Er det mulig å foreta en liten dyprens på egen hånd? Tenker kanskje koke opp masse vann og legge hodet over også rense? Noen som vet hvordan man gjør dette? Vet man kan gå til hudpleier, men tenker samtidig at kanskje man kan gjøre dette selv. Anonymous poster hash: 64a0a...579 Ja, du kan holde hode over en bolle med rykende varmt vann og et håndkle over i ca 10 min. Det vil åpne porene. Etterpå kan du klemme forsiktig og feks. legge en rensemaske etterpå. 1
AnonymBruker Skrevet 23. september 2015 #3 Skrevet 23. september 2015 Husk å bruke en god skrubbekrem for å skrubbe vekk døde hudceller før du bruker dampbad og maske Anonymous poster hash: fafc8...eb6 1
AnonymBruker Skrevet 23. september 2015 #4 Skrevet 23. september 2015 Decleor har en veldig god maske til dyprens, eller mer rens. Den de bruker i salong ofte. Selger hos strawberrynet bl.a,og HC har skrevet om den. Husker ikke hva den hetwr i farten. Den hjelper urenheter å komme til overflaten. Anonymous poster hash: 74be9...163
mereo Skrevet 24. september 2015 #5 Skrevet 24. september 2015 Decleor har en veldig god maske til dyprens, eller mer rens. Den de bruker i salong ofte. Selger hos strawberrynet bl.a,og HC har skrevet om den. Husker ikke hva den hetwr i farten. Den hjelper urenheter å komme til overflaten.Anonymous poster hash: 74be9...163 Denne Decleor Reflet De Purete Deep Cleanser
Safiye Skrevet 24. september 2015 #6 Skrevet 24. september 2015 Tråden er ryddet for reklame. - Pavilion, mod
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå