Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en god del sorte prikker på nesa og i i kinnene/nesevingene. 
Men det er også der jeg er mest sensitiv. Vil så gjerne få renset opp litt. 
Er det mulig å foreta en liten dyprens på egen hånd? Tenker kanskje koke opp masse vann og legge hodet over også rense? Noen som vet hvordan man gjør dette? Vet man kan gå til hudpleier, men tenker samtidig at kanskje man kan gjøre dette selv.

Anonymous poster hash: 64a0a...579
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har en god del sorte prikker på nesa og i i kinnene/nesevingene. 

Men det er også der jeg er mest sensitiv. Vil så gjerne få renset opp litt. 

Er det mulig å foreta en liten dyprens på egen hånd? Tenker kanskje koke opp masse vann og legge hodet over også rense? Noen som vet hvordan man gjør dette? Vet man kan gå til hudpleier, men tenker samtidig at kanskje man kan gjøre dette selv.

Anonymous poster hash: 64a0a...579

Ja, du kan holde hode over en bolle med rykende varmt vann og et håndkle over i ca 10 min. Det vil åpne porene. Etterpå kan du klemme forsiktig og feks. legge en rensemaske etterpå.

• Liker 1
Skrevet

Husk å bruke en god skrubbekrem for å skrubbe vekk døde hudceller før du bruker dampbad og maske :)

Anonymous poster hash: fafc8...eb6
  • Liker 1
Skrevet

Decleor har en veldig god maske til dyprens, eller mer rens. Den de bruker i salong ofte. Selger hos strawberrynet bl.a,og HC har skrevet om den. Husker ikke hva den hetwr i farten. Den hjelper urenheter å komme til overflaten.

Anonymous poster hash: 74be9...163

Skrevet

Decleor har en veldig god maske til dyprens, eller mer rens. Den de bruker i salong ofte. Selger hos strawberrynet bl.a,og HC har skrevet om den. Husker ikke hva den hetwr i farten. Den hjelper urenheter å komme til overflaten.

Anonymous poster hash: 74be9...163

Denne Decleor Reflet De Purete Deep Cleanser

Skrevet

Tråden er ryddet for reklame.

- Pavilion, mod

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...