Gå til innhold

Jeg er gal...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg gjorde noe sprøtt i går.

Hadde funnet en kjole som jeg først likte ganske godt og som jeg etterhvert har bare likt bedre og bedre. Nå tilslutt kanskje sinnsykt godt, bokstavelig talt. Har tenkt masse på kjolen.. Den var helt meg, rett og slett, enkelt og greit. Fikk den ikke ut av hodet :hjerter2: .

Så jeg sendte en SMS på søndag, ringte også senere. Da fikk jeg greie på at kjolen antagelig ble solgt denne uken ettersom det var flere som skulle innom for å prøve.. :sjokk: Jeg fikk kanskje litt panikk.. Satt å var litt oppgitt over meg selv. Avstanden mellom meg og drømmekjolen dreier seg ikke om mer enn 1,5 time i bil.

Men pga masse å gjøre både på jobben, hjemme og ellers så hadde jeg ikke mulighet til å slippe fra. Så hva

gjorde jeg..? :-?

Jeg ringte til min kusine som ikke bodde mer enn ett par kvartaler unna kjolen. Vi har alltid vært like. Både av utseende og smak ellers osv. Vi kjøper like klær uavhengig av den andre osv. Nesten telepatisk innimellom. Litt skummelt like er vi..

I går dro hun for å prøve kjolen for meg. Ringt meg etterpå. Da fikk jeg klar beskjed;" Dette er kjolen som du har drømt om og så du skal ha". Vi snakket sammen ganske lenge. Og jeg ble overbevist. Sendte en mail til selgeren og kjøpte kjolen!! :o

Altså; Jeg har kjøpt brudekjolen min usett. Jeg har nok klikka litt, men jeg klarte ikke tanken på at jeg ikke skulle få nettopp denne kjolen. :hakeslepp:

Kjolen kommer hjem til meg ikveld. Kjennes ut som om jeg har en hel bikube i magen..

Kryss alt dere har for at dette er min drømmekjole!

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

SÅ SPENNENDE!!! Håper du blir storfornøyd i kveld! :)

K

Skrevet

:o Nå er jeg skikkelig spent!!!

Høres ut som du og kjolen er "ment to be", så den passer sikkert som et skudd! :-)

Skrevet

Du er tøff!! Men slik er det bare... Det er nok meningen at det er denne kjolen du skal ha, og jeg håper du skriver og forteller hvordan det går når du får den!!

Lykke til, og gratulerer!!

Skrevet

Så spennende!

Gratulerer med kjole :D

har du bilde av vidunderet?

Skrevet
Nyyydelig!

Ikke sant??!!!! :enig_animasjon:

Den er jo helt enkel, litt broderinger og noen perler, så ingen grunn til at jeg ikke ville ha denne!! Håper jeg!

Skrevet

Den var flott! Håper du er like fornøyd når du får prøvd kjolen. :-)

Skrevet

Så flott at du har funnet kjolen du drømte om. :)

Skrevet

Den var bare kjempeflott!!!

Gratulerer så masse, og håper at du kommer til å bli fornøyd.

Skrevet

Da var kjolen i hus!!!

Den er like flott som det jeg hadde forestilt meg! :hoppe: Litt mørkere enn på bildet, men jeg ville i utgangspunktet ikke ha en kjole som var helt hvit heller.

Vi var nok, som noen nevnte over; "Ment to be".

Hun som solgte kjolen hadde også sendt med skoene som hun hadde brukt. Og jammen passa ikke de også perfekt. Jeg har hatt vanvittig flaks. Eller er det nå jeg skal tro på skjebnen.. Litt rart er det jo!

Godt å liksom være ferdig med det viktigste, men samtidig litt rart at jeg ikke skal tråle rundt i butikker eller på nettet. Jeg har vært ikke vært i en eneste butikk! Litt godt å slippe også.

Jeg har absolutt funnet den kjolen som jeg vil ha.

:)

Skrevet

Glimmers!!! Det var godt å høre at den passet perfekt!

Skrevet

Grattis med ny kjole !!!! Synes det var utrolig morsomt å lese jeg da, og du er like gal som jeg kunne ha funnet på å være :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...