Gjest Adipose Skrevet 23. september 2015 #1 Skrevet 23. september 2015 (endret) Som tittelen antyder, er det egentlig noe marked for dette? Jeg har lagd noen til meg selv og kjæresten min, og broren min. De sier begge at det er noe jeg burde prøve å selge, for å få en liten ekstrainntekt, men jeg føler kanskje at markedet er litt smalt? Er snakk om kabinetter i edeltre, med diverse detaljer. Er det noe dere hadde brukt penger på? Hvor mye bruker dere på et kabinett? Endret 23. september 2015 av Adipose
-Jiinxs- Skrevet 23. september 2015 #2 Skrevet 23. september 2015 Jeg brukte ca 800 kr på det jeg har nå. Vet ikke helt hva jeg synes å ha et kabinett i edeltre. Men ble veldig nysgjerrig. Du har vel ikke lyst å dele et bilde her eller over PM?
AnonymBruker Skrevet 23. september 2015 #3 Skrevet 23. september 2015 legg ut noen bilder davel, jeg er helt sikkrt på at det er et marked for i det minste drifte en hobby. Anonymous poster hash: 3848f...fb5
-Jiinxs- Skrevet 23. september 2015 #4 Skrevet 23. september 2015 legg ut noen bilder davel, jeg er helt sikkrt på at det er et marked for i det minste drifte en hobby. Anonymous poster hash: 3848f...fb5 Vet ikke om det går under "reklame" så kanskje en PM er bedre?
AnonymBruker Skrevet 25. september 2015 #5 Skrevet 25. september 2015 Kan nok være vanskelig å være storprodusent mot dette siden det finnes en del mer eller mindre designede kabinetter fra store produsenter nå, men et lite marked for noe helt spesielt er det jo kanskje. Begynn på forum for datainteresserte o.l. og hør om du kan annonsere der. Anonymous poster hash: 1ee7b...9ea
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå