AnonymBruker Skrevet 23. september 2015 #1 Skrevet 23. september 2015 Hei, jeg er en 27 år gammel kvinne. Jeg er sjenert, har liten omgangskrets her jeg bor, blir snart uføretrygdet, vennene mine sier jeg er snill, imøtekommende, hjelpsom og har godt humør. Har nå vært singel i 5 år. Jeg søker en mann som er snill og grei. Men jeg vil også at han skal være klar til å få barn. Men hvor finner man en mann som er klar for et seriøst forhold? Anonymous poster hash: 9df6d...44a
AnonymBruker Skrevet 23. september 2015 #2 Skrevet 23. september 2015 Om du snart blir uføretrygdet er vel ikke dette en tid for barn? Er sykdommen kronisk? Beklager om det virker for direkte, men de fleste menn vil tenke denne tanken, og det er alltid greit å stille seg selv de vanskelige spørsmålene før andre gjør det. Anonymous poster hash: f2587...0f7 3
Ruccula Skrevet 23. september 2015 #3 Skrevet 23. september 2015 Har du råd til barn da? Eller kommer du til å være en av disse som syter i media om at uføre med barn har det så grusomt? 2
AnonymBruker Skrevet 23. september 2015 #4 Skrevet 23. september 2015 Økonomien er grei og jeg har råd til å ha barn (ville ikke tenkt på å få barn hvis jeg ikke hadde økonomi til det). Jeg blir å være uføre i et par år, og målet er å være tilbake i jobb/utdanning så fort formen tillater det. Dette er et mål jeg, psykologen og nav er enige om Anonymous poster hash: 9df6d...44a
AnonymBruker Skrevet 23. september 2015 #5 Skrevet 23. september 2015 Ufør på bakgrunn av psykisk sykdom. Da bør du definitivt vente med barn til du er frisk. Barn er ikke noe mindre jobb enn jobb. Anonymous poster hash: b33f8...ddf 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå