Gå til innhold

Han er ikke interessert?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har snakket med en fyr i ett par mnd på ett nettsted og praten gikk lett i flere mnd om alt og ingenting helt til nå nylig... Da blir helt stille og han er jevnlig innom der men ingen melding tikker inn hos meg og jeg vil ikke trenge på inn på hvis han ikke er keen lengre... Så nå lar jeg bare vente på om det tikker inn melding etter hvert eller så er det vel over å ut dette her ? Og det er ikke mange ukene siden han spurte om vi skulle treffes men da var det noe som kom i veien for at det ikke ble noe... Har jo blitt betatt av han og føler litt skuffelse hvis dette er alt ?!

Anonymous poster hash: c9fa9...15b

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Det kan nok være at han av en eller annen grunn har mistet interessen.Utrolig dårlig gjort er det uansett å bare slutte å svare etter flere måneder med kontakt,men ikke uvanlig i nettdatingens verden desverre.

Endret av Sandie
Skrevet

Kanskje han har funnet seg noen?

Skrevet

Det kan nok være at han av en eller annen grunn har mistet interessen.Utrolig dårlig gjort er det uansett å bare slutte å svare etter flere måneder med kontakt,men ikke uvanlig i nettdatingens verden desverre.

Han svarer jo hvis jeg skriver men gidder ikke mer ... Virker som interessen har dabbet av..

I begynnelsen hadde jeg ikke bilde men så postet jeg etter bildet så vet ikke om det har noe å si...

Gjest Gjest_TSX80
Skrevet

Kjip følelse helt sikkert! Men hvis alt dere har gjort er å chatte, og aldri har ringt hverandre eller møttes i virkeligheten, aner du egentlig virkelig ikke hvordan han faktisk er..

Tekst er EN ting, tonefall, kroppspråk og måte å være på er noe helt annet.

Kjemi er det som teller, ikke hva som blir sagt i en chat..

Sikkert ingen trøst dette, men hvis han plutselig ikke gidder å svare lenger, så er det kanskje ikke en fyr du hadde klikket så godt med i virkeligheten heller..

Skrevet

Kanskje han har funnet seg noen?

Han er fortsatt inne på siden så vet ikke jeg ?! Da burde han ha sagt han ikke ikke er interessert mer og vil gå videre eller har funnet en annen.

Skrevet

Kjip følelse helt sikkert! Men hvis alt dere har gjort er å chatte, og aldri har ringt hverandre eller møttes i virkeligheten, aner du egentlig virkelig ikke hvordan han faktisk er..

Tekst er EN ting, tonefall, kroppspråk og måte å være på er noe helt annet.

Kjemi er det som teller, ikke hva som blir sagt i en chat..

Sikkert ingen trøst dette, men hvis han plutselig ikke gidder å svare lenger, så er det kanskje ikke en fyr du hadde klikket så godt med i virkeligheten heller..

Jeg får trøste meg med det ☺️ følte vi klikker på mange området men men...

Skrevet

Noen menn ønsker bare å prate og å få bekreftelser. Så han kan være en slik fyr også.

Anonymous poster hash: 6d4b2...f4c

• Liker 1
Skrevet

Hvor lenge etter du postet bilde ble det mer stille?

Månedsvis er uansett litt for lenge å chatte. Skal et treff bli noe av så må det avtales innen rimelig tid, hvis ikke kan man fort bli et tidsfordriv. Samt at man bygger opp for mye i hodet basert på ingenting.

Anonymous poster hash: a91e9...009
Skrevet

Det var stille en periode før jeg postet bilde... Sier til meg selv at jeg fortjener bedre enn dette !!!

Skrevet

Noen menn ønsker bare å prate og å få bekreftelser. Så han kan være en slik fyr også.

Anonymous poster hash: 6d4b2...f4c

Skrevet av en kvinne?

Noen menn er så sjenerte at dem aldri får ut fingeren heter det kanskje?

Anonymous poster hash: cc52f...ea4

• Liker 2
Skrevet

Det var stille en periode før jeg postet bilde... Sier til meg selv at jeg fortjener bedre enn dette !!!Anonymous poster hash: c9fa9...15b

Men da går du og finner deg noe bedre. Godt mulig han har sendt ut noen signaler du ikke har oppfattet.

Anonymous poster hash: d5d2f...a13

• Liker 1
Skrevet

Ts her... Ja det er mye mulig det .. Er ikke alltid like lett å tolke hvis man ikke sier det rett ut eller skriver det i undertoner...

Tiden vil vise hva som skjer😊

Skrevet

Det var stille en periode før jeg postet bilde... Sier til meg selv at jeg fortjener bedre enn dette !!!

Dere er jo ikke kjærester og har ikke datet eller truffet hverandre i virkeligheten.

Anonymous poster hash: d490d...3c1

Skrevet

Nei vi er ikke det... Men har jo brukt mye tid på det her...

Skrevet

Hadde selv mistet interessen hvis det bare ble chatting i månedsvis.

Skrevet

Hadde selv mistet interessen hvis det bare ble chatting i månedsvis.

Du sier noe der.

Har dere snakket om å treffes ts? Kan hende han var lei av å bare chatte på nettet. Jeg vet ikke. Han kunne så klart gi beskjed eller noe. Det kan godt hende han har begynt å snakke med en han synes er mer spennende og interessant enn deg.

Anonymous poster hash: ad315...ddd

Skrevet

Ts her ... Ja vi har det med det har dukket opp alltid noe som har hindret det eller at det ikke passer da begge er opptatt med jobb osv...

Skrevet

Ts her igjen ... Noen som har tips til hvordan jeg kan prøve å få avklart om han er interessert eller ikke ... Han spurte for noen uker siden om vi skulle treffes men da passet det ikke av forskjellige årsaker...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...