Baktusen Skrevet 23. september 2015 #1 Skrevet 23. september 2015 Dette ble ett litt rart spørsmål, men jeg er helt ærlig godt vant til å være innomhus på vinter og høst, med søle, osv så frister det lite å stikke hode ut. Men med hund i hus, så må man ut i år. Jeg har gode vintersko, jeg har støvler.. Men helt ærlig, skal man på tur så er de lite behagelig å traske rundt på. Hva bruker du når du lufter bikkja de regn, snø ? Eller er det rett og slett slik at hundene ikke får så mye lufting, og ikke vil så mye ut når været blir dårlig?
Tabris Skrevet 23. september 2015 #2 Skrevet 23. september 2015 (endret) Jeg går med hiking sko/boots året rundt, skikkelig gode. Endret 23. september 2015 av Tabris
Sugerøret Skrevet 23. september 2015 #3 Skrevet 23. september 2015 (endret) Bruker fjellstøvler eller hicking boots.. Stødige,vanntette og fine :D min hund elsker kulde og snø.. så jeg er ute i all slags vær. Fra 20 pluss til 30 minus .. Endret 23. september 2015 av Kårky
AnonymBruker Skrevet 23. september 2015 #4 Skrevet 23. september 2015 Hva du tar på beina bryr ikke bikkja seg om. Ta på komfortable sko. Bikkja skal ha både mosjon og lufting, året rundt. Anonymous poster hash: 9f891...6ce 1
skreppamedleppa Skrevet 23. september 2015 #5 Skrevet 23. september 2015 Bruker hiking sko, fjellstøvler og på skikkelig glatte dager tar jeg Icebugs skoene på meg, (det finnes nå 1000 vis av varianter av sko for alle slags føre og all slags underlag at skotøy burde egentlig ikke være noe problem). Vær er ingen hindring, skulle det ha vært hadde hunden aldri kommet seg ut på tur da jeg bor i regnbyens hovedstad. Jeg går på tur i fjell og i skog om det så regner trollkjæringer eller det ligger slaps og is over alt. Hunden liker seg kanskje ikke aller best på de dagene med mye regn men en tur har hun da alltids godt av, og hun elsker snø.. 1
Minya Skrevet 24. september 2015 #6 Skrevet 24. september 2015 Dette ble ett litt rart spørsmål, men jeg er helt ærlig godt vant til å være innomhus på vinter og høst, med søle, osv så frister det lite å stikke hode ut. Men med hund i hus, så må man ut i år. Jeg har gode vintersko, jeg har støvler.. Men helt ærlig, skal man på tur så er de lite behagelig å traske rundt på. Hva bruker du når du lufter bikkja de regn, snø ? Eller er det rett og slett slik at hundene ikke får så mye lufting, og ikke vil så mye ut når været blir dårlig? Nå har ikke jeg hund, men jeg bruker M-77 marsjstøvler hele vinteren. De er tross alt laga for å gå mye i. Er du flink å pusse dem så holder de også godt mot vann, til en viss grad da selvfølgelig. Jeg kjøper mine på Pentagon i Oslo, men du får også kjøpt dem på nett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå