Gjest Frigg Skrevet 21. september 2004 #1 Skrevet 21. september 2004 Jeg må si jeg hadde bare middels store forventninger til denne serien. Det forklarer nok hvorfor jeg ikke satt benket fremfor skjermen da første episode rullet over norske skjermer. Og da jeg endelige så en episode i går, skjønnte jeg hvorfor jeg underbevisst har unngått denne serien: Det var gørr hakke kjedelig. Personene var gjennomsiktige og overfladiske, plotene søvndyssende og stylingen bare gjennomsnittelig. (Som f.eks det at to av personene hadde omtrent lik hårsveis.) Det eneste formidlende omstendighetene var Jennifer Beals, men jeg tror ikke det er nok for å få meg til å følge med på "livet" til disse damene.
Gjest Frigg Skrevet 21. september 2004 #4 Skrevet 21. september 2004 Jeg ELSKER den! Da må jeg bare spørre: hva er det du synes er spesiellt bra med den? (Ja, jeg vil vite, så bare si det, jeg er så nysgjerrig!)
Gjest Phair Skrevet 21. september 2004 #6 Skrevet 21. september 2004 Jeg liker søte jenter, sladder, drama, sex og intriger.
Gjest Meg Skrevet 21. september 2004 #7 Skrevet 21. september 2004 Jeg liker søte jenter' date=' sladder, drama, sex og intriger. [/quote'] Perfekt serie!
Gjest Phair Skrevet 21. september 2004 #8 Skrevet 21. september 2004 Jepp, nesten verdt å se på bare pga. tennisbaben:)
Charmina Skrevet 21. september 2004 #10 Skrevet 21. september 2004 Synes også den er ganske kjedelig egentlig!Kommer nok ikke til å henge med her nei! Klems Charmina 51 dager til termin
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå