Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Noe jeg lenge har lurt på er hvorfor somalere generelt har mykt langt hår. Det har jo seg slik at jeg har en venninne med silkemykt langt hår, lyd hud, lyse øyne og 100 % somalisk. Vest-afrikanere har jo såkalt kortere hår osv., men de er vakre på sin måte.

Noen tanker om det?

Anonymous poster hash: 85831...2dd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uten at jeg vet det sikkert kan det kanskje tenkes at det kan være et resultat av gener,og at somaliere historisk sett kanskje ikke har blandet genene sine så mye med arabere,persere og andre folkegrupper slik man har gjort i andre områder,f.eks.i Nord-Afrika?

Synes forøvrig det er veldig mange vakre mennesker fra Afrika.

Skrevet

Har også en venninne fra Somalia som er helt nydelig og har fantastisk hår, ikke afro, men langt bølget hår. Vet dog ikke hvorfor da :) kanskje jeg skal spørre ;)

Anonymous poster hash: 7228f...487

Skrevet

Har også en venninne fra Somalia som er helt nydelig og har fantastisk hår, ikke afro, men langt bølget hår. Vet dog ikke hvorfor da :) kanskje jeg skal spørre ;)

Anonymous poster hash: 7228f...487

Ja! Kanskje du kan gjøre det? Hadde vært morsomt!

Skrevet

Jeg synes og at f.eks. mange asiatere(altså fra øst-asia) nar nydelig svart, rett, tykt hår.

Skrevet (endret)

Somalere er en blandingsrase. Afrikanere nord og øst for afrika er blandet med semittere og arabere, og derfor er de også ofte lysere i huden og har mykere hår (dette går riktig nok way back)

Endret av retorikkqueen
Skrevet

Jeg synes og at f.eks. mange asiatere(altså fra øst-asia) nar nydelig svart, rett, tykt hår.

Enig! Det er så vakkert.

Skrevet

Somalere er en blandingsrase. Afrikanere nord og øst for afrika er blandet med semittere og arabere, og derfor er de også ofte lysere i huden og har mykere hår (dette går riktig nok way back)

Åja, det ga jo mening. Nå skjønner jeg det

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...