AnonymBruker Skrevet 23. september 2015 #1 Skrevet 23. september 2015 Hei. Noe jeg lenge har lurt på er hvorfor somalere generelt har mykt langt hår. Det har jo seg slik at jeg har en venninne med silkemykt langt hår, lyd hud, lyse øyne og 100 % somalisk. Vest-afrikanere har jo såkalt kortere hår osv., men de er vakre på sin måte. Noen tanker om det?Anonymous poster hash: 85831...2dd
Sandie Skrevet 23. september 2015 #2 Skrevet 23. september 2015 Uten at jeg vet det sikkert kan det kanskje tenkes at det kan være et resultat av gener,og at somaliere historisk sett kanskje ikke har blandet genene sine så mye med arabere,persere og andre folkegrupper slik man har gjort i andre områder,f.eks.i Nord-Afrika? Synes forøvrig det er veldig mange vakre mennesker fra Afrika.
AnonymBruker Skrevet 24. september 2015 #3 Skrevet 24. september 2015 Har også en venninne fra Somalia som er helt nydelig og har fantastisk hår, ikke afro, men langt bølget hår. Vet dog ikke hvorfor da kanskje jeg skal spørre Anonymous poster hash: 7228f...487
AnonymBruker Skrevet 25. september 2015 #4 Skrevet 25. september 2015 Har også en venninne fra Somalia som er helt nydelig og har fantastisk hår, ikke afro, men langt bølget hår. Vet dog ikke hvorfor da kanskje jeg skal spørre Anonymous poster hash: 7228f...487 Ja! Kanskje du kan gjøre det? Hadde vært morsomt!Anonymous poster hash: 85831...2dd
funginger Skrevet 25. september 2015 #5 Skrevet 25. september 2015 Jeg synes og at f.eks. mange asiatere(altså fra øst-asia) nar nydelig svart, rett, tykt hår.
retorikkqueen Skrevet 25. september 2015 #6 Skrevet 25. september 2015 (endret) Somalere er en blandingsrase. Afrikanere nord og øst for afrika er blandet med semittere og arabere, og derfor er de også ofte lysere i huden og har mykere hår (dette går riktig nok way back) Endret 25. september 2015 av retorikkqueen
AnonymBruker Skrevet 26. september 2015 #7 Skrevet 26. september 2015 Jeg synes og at f.eks. mange asiatere(altså fra øst-asia) nar nydelig svart, rett, tykt hår. Enig! Det er så vakkert. Anonymous poster hash: 85831...2dd
AnonymBruker Skrevet 26. september 2015 #8 Skrevet 26. september 2015 Somalere er en blandingsrase. Afrikanere nord og øst for afrika er blandet med semittere og arabere, og derfor er de også ofte lysere i huden og har mykere hår (dette går riktig nok way back) Åja, det ga jo mening. Nå skjønner jeg detAnonymous poster hash: 85831...2dd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå