Gå til innhold

Ulltøy fra Cubus

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei,

Har fått en del ulltøy fra cubus i gaver til jr.

Har vasket det opp å skulle ha på ullnattisen nå i kveld. Stakk hånda på innsiden for å kjenne og synes absolutt ikke det kjentes godt ut. Særlig ikke mot babyhud. Har kjøpt en nattis fra Devold som jeg kjente inni etterpå, helt annen mykhet. Er det samme stoffet? Trodde babyull var babyull jeg.. 😳

Anonymous poster hash: 31629...ec4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei,

Har fått en del ulltøy fra cubus i gaver til jr.

Har vasket det opp å skulle ha på ullnattisen nå i kveld. Stakk hånda på innsiden for å kjenne og synes absolutt ikke det kjentes godt ut. Særlig ikke mot babyhud. Har kjøpt en nattis fra Devold som jeg kjente inni etterpå, helt annen mykhet. Er det samme stoffet? Trodde babyull var babyull jeg.. 😳

Anonymous poster hash: 31629...ec4

Er veldig forskjell på kvalitet når det gjelder ull, så nei babyull er ikke bare babyull. Personlig er ulltøyet til barn fra Cubus det verste jeg noen gang har kjent, og kjennes på ingen måte god og myk ut mot huden.

Anbefaler deg å kjøpe andre merket heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er veldig forskjell på kvalitet når det gjelder ull, så nei babyull er ikke bare babyull. Personlig er ulltøyet til barn fra Cubus det verste jeg noen gang har kjent, og kjennes på ingen måte god og myk ut mot huden.

Anbefaler deg å kjøpe andre merket heller.

Hvilke merker anbefaler du?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe av ulla til Cubus har bomull på innsiden, den kan føles litt ru etter vask.

Ellers er ikke babyull alltid babyull nei. Om det er ren ull, kan den stikke litt mer enn om det er merinoull.

Syns ullklærne til Cubus er gode jeg, har hatt av de i alle str og til meg selv. Men den med bomull kan altså føles litt ru.

Anonymous poster hash: eecd6...934
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kun ullsokkene fra cubus, men de loet noe sykt etter bare en times bruk. Usikker på om det blir flere ullplagg derfra.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Liker veldig godt ull/silke-blandingen til Joha.

I tillegg synes jeg Safa ull er veldig myk og fin.

Har også vært fornøyd med Hust&Claire, CE la vie, Tom&Trine samt noe av Cubus og Lindex sin ull. Men ikke den med bomull på innsiden.

Og dette er vel som å banne i kirken, men jeg er ikke så glad i ull fra Nøstebarn.

Endret av Semydfe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kun ullsokkene fra cubus, men de loet noe sykt etter bare en times bruk. Usikker på om det blir flere ullplagg derfra.

Ja, det samme her. De kjentes så gode ut når jeg kikket på de, men gikk på en liten smell der ja. Ser jo ikke ut

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med lillelam? Er det bra eller overpriset?

Vil nesten si at det er bra og overpriset 😉

Likte det veldig godt da datteren min var nyfødt.

Greit å være obs på at mye av Lille Lam sitt tøy er veldig små i størrelse. Ville konsekvent kjøpt størrelsen større.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du mener de bodyene og buksene som henger i sånne plast"lommer" i butikken, har jeg bare god erfaring med ullen fra Cubus hvertfall:) myk og tynn slik jeg liker.

Anonymous poster hash: 18f21...954

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har å brukt cubus ull, og syntes ikke den er hard og ru. Hvordan har du vasket det da?

Ellers er vi glade i ulla fra Name It, joha, reflex (men nupper fort) og lindex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...