MinnisMus Skrevet 23. september 2015 #1 Skrevet 23. september 2015 (endret) En fransk skaphomo ved navn Jacques Rougerie har designet en vanvittig flytende vulva som kan huse opptil 7000 mennesker! "I likhet med en ekte vagina vil ikke byen produsere noe avfall, i tillegg vil den være konstant våt da den flyter på havet" sier Jacques Rougerie til Techinsider, se video under: http://www.techinsider.io/floating-city-university-manta-ray-2015-9?utm_content=buffer5fc56&utm_medium=social&utm_source=facebook.com&utm_campaign=buffer Dette designet kan potensielt revolusjonere levemåten til moderne mennesker, og illustrerer nok en gang hvorfor kvinner er totalt overlegne mannfolk. En av de mest avanserte og geniale konseptene som noensinne laget, og det eneste Jacques Rougerie har gjort er å lage en nøyaktig kopi av det kvinnelige kjønnsorgan! Dere kan jo tenke deg hva som hadde skjedd hvis man hadde prøvd å lage noe lignende med en penis som utgangspunkt, hele greia hadde jo sunket til havets bunn før man kunne sagt balle. Mer info: http://www.ubergizmo.com/2015/08/manta-ray-shaped-self-sustaining-floating-city-is-an-ambitious-concept/ Endret 23. september 2015 av MinnisMus 1
Mann 42 Skrevet 24. september 2015 #2 Skrevet 24. september 2015 Jeg liker designet. Jeg lurer på om det ikke kunne tilpasses til fly også. Virgin Airways burde være en selvsagt avtaker til de første passasjerflyene. De kunne kalt dem Venus Butterflies og tenk for noen stilige reklamefilmer man kunne hatt. Jeg ser for meg tung bruk av morphing. 2
Gjest The Lost Dreamer Skrevet 24. september 2015 #3 Skrevet 24. september 2015 Hvem vil bo på utti havet? Kult dette altså, men nei jeg holder meg til bakken. Livredd for åpen vann
Mann 42 Skrevet 24. september 2015 #4 Skrevet 24. september 2015 Men presseomtalen sier at designet er basert på en manta-rokke. Jeg syns det minner mer om en fitte. Komplett med klitorishette og en (våt) vaginalåpning.
Mann 42 Skrevet 24. september 2015 #5 Skrevet 24. september 2015 Hvem vil bo på utti havet? Kult dette altså, men nei jeg holder meg til bakken. Livredd for åpen vann Dette ville bli som en kunstig øy, og den vil være en kilometer lang og nesten en halv kilometer bred. Ganske dyptgående også, så jeg tipper man ikke vil merke noe særlig til sjøgang. Konseptet er interessant, og dersom det virkelig kan gjøres selvforsynt med alt 7000 mennesker trenger, så syns jeg det er en genial ide og at det bør bygges omgående.
Gjest The Lost Dreamer Skrevet 24. september 2015 #6 Skrevet 24. september 2015 Dette ville bli som en kunstig øy, og den vil være en kilometer lang og nesten en halv kilometer bred. Ganske dyptgående også, så jeg tipper man ikke vil merke noe særlig til sjøgang. Konseptet er interessant, og dersom det virkelig kan gjøres selvforsynt med alt 7000 mennesker trenger, så syns jeg det er en genial ide og at det bør bygges omgående. Men hva med naturkatastrofer? Alle ville hvert dø på noen sekunder om det kom en tsunami, og det er umulig å vite når og hvor en tsunami kan komme om 50 år (50 år etter at den er bygd)
Mann 42 Skrevet 24. september 2015 #7 Skrevet 24. september 2015 Men hva med naturkatastrofer? Alle ville hvert dø på noen sekunder om det kom en tsunami, og det er umulig å vite når og hvor en tsunami kan komme om 50 år (50 år etter at den er bygd) Ah, og det er enda en god ting med denne farkosten: Tsunamier merker man ikke noe til ute på havet. Det er først når bølgen når grunt vann at den vokser seg høy og bryter. Man ville nok saktens merke et undersjøisk jordskjelv eller lignende, men det ville ikke påvirke øya nevneverdig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå