Gå til innhold

Han tar initativ til date, men følger ikke opp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ok, jeg blir litt smågal av han jeg dater. Han er helt tydelig på at han liker meg og sender mye meldinger mellom de gangene vi ses. Han sier alltid at han vil treffe meg snart igjen når vi treffes. Men han tar aldri selve initativet til å sende melding og si "Hei, hva med å gjøre det og det den dagen?"

F.eks sendte jeg han ikke melding sist, fordi jeg ikke hadde batteri på mobilen og var lenge på jobb. Vi skulle ses på kvelden, men hadde ikke avtalt når eller hvor. Jeg var ikke hjemme før kl 17.30, og får da endelig ladet telefonen. Da ser jeg at han hverken har sendt melding eller ringt, enda klokka var blitt ganske mange. Hadde nesten lyst til å si noe, men vil ikke være sur når vi er så i startfasen.

Noen som kjenner seg igjen? Bør jeg ta det opp med han eller virker det masete?

Anonymous poster hash: 22046...455
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg datet en sånn fyr og det ble bare verre og verre...Han er en teaser som bare vil se om han kan få interessen din.Når han vet du er keen forsvinner han.Og du kan regne med han gjør det samme med andre damer.

Anonymous poster hash: 704ae...7e4
  • Liker 2
Skrevet

Jeg datet en sånn fyr og det ble bare verre og verre...Han er en teaser som bare vil se om han kan få interessen din.Når han vet du er keen forsvinner han.Og du kan regne med han gjør det samme med andre damer.

Okei, du kan gjerne kalle meg naiv, men det tviler jeg på med han her. Kjenner en god kompis av han godt, og han har fortalt meg at han er veldig trofast og gir mye av seg selv. Vi har heller ikke ligget sammen og han tar initativ til dater utendørs.

Jeg tror heller det er ren sløvhet, men spørsmålet er jo om jeg burde si i fra. 

Skrevet

Okei, du kan gjerne kalle meg naiv, men det tviler jeg på med han her. Kjenner en god kompis av han godt, og han har fortalt meg at han er veldig trofast og gir mye av seg selv. Vi har heller ikke ligget sammen og han tar initativ til dater utendørs.

Jeg tror heller det er ren sløvhet, men spørsmålet er jo om jeg burde si i fra. 

Det samme gjorde han jeg skrev om.Men du gjør nok best i å spørre han rett ut.

Skrevet (endret)

Det er nok det vi jenter må, finne en grei måte og spør og få svar.

Endret av Cecilie82

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...