AnonymBruker Skrevet 23. september 2015 #41 Skrevet 23. september 2015 Jeg hatee spotter. Denne leiligheten gjorde vondt å se på. Anonymous poster hash: 9cfec...0eb 3
AnonymBruker Skrevet 23. september 2015 #42 Skrevet 23. september 2015 Denne kunne vært noe for ham som skal investere i eiendom og som har tenkt til å putte barna i en bod, hadde det bare ikke vært for beliggenheten. Anonymous poster hash: cd79b...1a9 2
FlikkFlakk Skrevet 23. september 2015 #43 Skrevet 23. september 2015 Noe av det styggeste jeg har sett, harry med så mye downlights, kjøkkenet var forferderlig og soverommet....GRØSS!!! 1
Wonderbitch Skrevet 23. september 2015 #44 Skrevet 23. september 2015 LOL Bildene lyver også veldig. Ser ut som vaskemaskinene er en meter lang. Det provoserer meg litt at fotograf/megler tror vi er så tjukke i hue at vi lar oss lure av sånt. Ellers syne jeg vel AB her beskreiver den fantastisk godt Ja herregud, helt villt! Vet jo at de bruker vidvinkel og sånn, men i denne annonsen var det så merkbart at det ble latterlig.. Håper ikke det er vanlig med såå overdrevne bilder? 4
Luckiness Skrevet 23. september 2015 #45 Skrevet 23. september 2015 Jeg synes leiligheten var kul på en særegen måte. Ikke noe jeg selv ville kjøpt, tror jeg. Men den er moderne og behøver ikke oppussing. Tror den tidligere eieren har likt å eksperimentere med lys Husk på at om dere kjøper og allerede nå tenker å selge om få år så er det ikke sikkert leilighetens interiør (tenker da lys og disse spesielle detaljene) er så attraktivt for de fleste. Men alt i alt så har jo leiligheten alle rom og stor nok plass for deres behov. Tror heller ikke badet skulle være noe problem. Ser ut som om dusjen er stor nok til å romme en baby/barnebalje dersom dere ønsker å bruke det. Litt lite bad til å romme stellebord, men er vel ikke alle som bruker det. Og det kan uansett plasseres på et soverom. Om dere har tenkt å bo der over tid, så er jeg selv ikke så begeistret for høyblokk med barn. Det kan gi noe begrensning ift utelek hos barnet. En må isåfall alltid være med ut siden det tar tid å nå uteområdet dersom noe skjer. Små barn må passes på uansett, men om planen er at barnet skal vokse opp der. Dette kan være lettere i en lavblokk med terasse mot lekeplass/uteområde f.eks. Eller leilighet på bakkeplan.
langbein86 Skrevet 24. september 2015 #46 Skrevet 24. september 2015 Ville ikke puttet barnet mitt på ett rom som ikke er godkjent som soverom. 3
solitary shell Skrevet 24. september 2015 #47 Skrevet 24. september 2015 Helt ærlig.... Jeg synes dette var helt forferdelig Men hvis dere liker det, så go for it.. Dere sier at dere har ett barn, noe å tenke på hvis dere ønsker flere er at det fort blir lite når det kommer et barn til. Det går selvfølgelig greit den første tiden, og det er jo også veldig individuelt hvor mye plass man trenger. Men ja, når det gjelder leiligheten synes jeg personlig den var fæl. Jeg liker ikke downlights, jeg synes kjøkkenet var helt forferdelig, soverommet var rart. Badet var veldig fint da. Men alle har jo forskjellig smak. Og ja, uten tvil fordel med badekar. Men det går jo an med sånn Flexibath eller noe sånt, tror det var det det het, et badekar som kan slås opp i dusjen.
AnonymBruker Skrevet 24. september 2015 #48 Skrevet 24. september 2015 Elektrisk peis.. Og er det flis eller tapet rundt "peisen" mon tro.. sikkert bare veldig tynn og eksusliv stein, når man ser på rommet under peisen og at det også er bak TV´n Men TS, uansett om det er din leilighet eller du kan tenke deg den, så er den helt jævlig stygg. Hvis dere ikke har midler til å endre og evt tenker å selge innen ikke alt for lang tid, villle jeg aldri aldri aldri ha kjøpt den. Det der er ikke et lettselgt objekt- få folk med en så utsjåket, love boat-aktig, harry smak. Håper jeg.... Det soverommet som noen nevner er jeg også særdeles viktig å ta hensyn til. og down light utsmykkingen - jeg har bare ikke ord for hvor vondt det gjør å bare vite at dette eksisterer Anonymous poster hash: b94f5...7d9 2
AnonymBruker Skrevet 24. september 2015 #49 Skrevet 24. september 2015 The house of spots Anonymous poster hash: caa45...618 3
Gjest Gjest_TSX80 Skrevet 25. september 2015 #50 Skrevet 25. september 2015 (endret) Fra Finn.no-annonsen: Pen og moderne 3-roms leilighet sentralt beliggende i Lørenskog. Hele leiligheten har det siste året blitt betydelig pusset opp med nye gulv, tapetsering, maling av vegger og tak, nye innvendige dører, satt inn elektrisk peis og spennende down lights-løsninger. I tillegg har bad og kjøkken fått vesentlige oppgraderinger. Arbeidet er utført av selger. Her hadde jeg holdt meg unna, inntil jeg fikk egen innleide håndtverkere til å se på utførelsen av jobben, og kommentert med sine egne ord og meninger. EDIT Ser det også er en felleskostnad på 5 150,- i måneden der, inkl. fellesformue på 16' og fellesgjeld på ca. 220' 5.150,- ville betjent et lån på ca. 1.230.000 ekstra. Ergo hadde jeg nok heller sett meg om etter en selveier til rundt 3.300,- Kanskje til og med 3.500.000,- nå som renten er så lav, at lånet blir gratis. Binder man seg i tillegg til rett over 2.5% sitter man nokså sikkert i mange år fremover, selv om lånet er høyt. Endret 25. september 2015 av Intruder
AnonymBruker Skrevet 25. september 2015 #51 Skrevet 25. september 2015 Jeg likte ikke badet heller. Altfor mørkt.Anonymous poster hash: 81851...a9c 1
AnonymBruker Skrevet 25. september 2015 #52 Skrevet 25. september 2015 Jeg likte det ikke, men om du liker det så har det vel ikke noe å si hva andre synes? Det er jo du som skal bo der, og folk som eventuelt kommer på besøk nå og da vil sikkert bare synes det er en interessant avvikling fra deres eget "normale" hjem. Mener du at folk vil avvikle sine egne hjem når de kommer på besøk i denne leiligheten? At det klikker for dem da, eller? Anonymous poster hash: 1818f...355 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå