Gå til innhold

Annonsere bolig til salgs i Ny bolig?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Noen som har erfaring med dette?

Hvor mange lesere har det? Er det vanlig å lete der når man er på boligjakt?

Vi skal selge leilighet i Oslo. Trenger å vite om vi bør bruke noen lapper på annonse der i tillegg til Aftenposten...

Er det verdt pengene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

hei!

synes fremgangsmåte for markedsføring er avhengig av målgruppen for salget!

jeg skal selge leiligheten min om kort tid, og siden det er en typisk leilighet for førstegangskjøpere, bruker jeg bare internettannonsering(finn.no). Avisannonsering er superdyrt, så du bør tenke nøye gjennom hvorvidt det lønner seg i ditt tilfelle. Du kan jo evt prøve internettannonsering først, og avisannonse i annen omgang hvis førstnevnte ikke gir resultater.

lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
hei!

synes fremgangsmåte for markedsføring er avhengig av målgruppen for salget!

jeg skal selge leiligheten min om kort tid, og siden det er en typisk leilighet for førstegangskjøpere, bruker jeg bare internettannonsering(finn.no). Avisannonsering er superdyrt, så du bør tenke nøye gjennom hvorvidt det lønner seg i ditt tilfelle. Du kan jo evt prøve internettannonsering først, og avisannonse i annen omgang hvis førstnevnte ikke gir resultater.

lykke til!

Leiligheten blir garantert solgt etter første visningsrunde slik som markedet er nå. Derfor er trikset å få flest mulig på visning for å få flest mulig med i budrunden. Og dess flere steder vi annonserer, dess flere når vi forhåpentligvis.

Vi gikk for både Aftenposten og Ny Bolig. Synes Ny Bolig har en profil som passer området vi selger i. :-)

(Men det har vært mange innom annonsen på finn, så vi er optimister!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Jeg er på boligjakt i Oslo og bruker kun finn.no. Så der treffer du hvertfall meg.  :wink:

Hihi!

Kanskje du går på visningene våre i helgen :Hehe:

Lykke til med boligjakten :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...