Gjest Tex Skrevet 21. september 2004 #1 Skrevet 21. september 2004 Det er så deilig å titte på DVD`n fra bryllupet! Det kribler i hele kroppen av lykke, tenk at jeg er gift med verdens mest fantastiske mann!! Og straks feirer vi fire måneders bryllupsdag.....!! *Lykkelige Tex*
Gjest apriljente: Skrevet 21. september 2004 #2 Skrevet 21. september 2004 Helt enig Vi fikk vår dvd på søndag. Dvdn var lagt til musikk og effekter så det ble rørende og fint. I tillegg hadde vi med fotografer fra morgen til kveld. Det eneste jeg angrer litt på var at vi ikke hadde profesjonelle fotografer i tillegg, det viste seg at selve bryllupsbildene ikke ble helt som forventet.. :oops: Men det var jo ett og annet bra bilde :-) Til dere andre; filming under vielsen og gjerne resten av dagen kan anbefales
Martha Stewart Skrevet 21. september 2004 #3 Skrevet 21. september 2004 Ja, jeg er så glad for at vi har ordnet med kjempeproff fotograf og videofotograf! Heldigvis kjenner vi de så vi vet vi vil få bra resultat! Gleder meg til å ha film og bilder som fine minner i etterkant. Det betyr så mye, faktisk mer og mer etterhvert som tiden går etterpå, tror jeg.
Gjest Lompa Skrevet 21. september 2004 #4 Skrevet 21. september 2004 Vi får vår film og bilder til uka, ogjeg gleder meg sånn! Men Tex, jeg finner ikke noen bilder av dere i albumet....Er det bare meg som er håpløs på å søke, eller...?
Gjest MrsL Skrevet 21. september 2004 #6 Skrevet 21. september 2004 *minne meg selv på og ringe og etterlyse dvd`en vi skulle få i august*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå