AnonymBruker Skrevet 23. september 2015 #1 Skrevet 23. september 2015 Hei! Jeg prøver å slanke meg og har registrert meg på Myfitnesspal. Der står det at jeg skal spise 1200kcal til dagen. Dette går opp etter aktivitet. Men er ikke dette veldig lite? jeg skjønner ikke helt, er nokså ny i dette gamet!Anonymous poster hash: 9d191...86a
Pringle Skrevet 23. september 2015 #2 Skrevet 23. september 2015 Det anbefalte kaloriinntaket avhenger av kjønn, høyde, vekt, aktivitetsnivå og hvor fort du ønsker å gå ned i vekt. Tipper at du har bedt om maks nedgang pr uke? Hvis du senker ambisjonsnivået litt, kan det se ut som det kommer til å ta lenger tid, men du vil ha mer å gå på, og minske risikoen for å sprekke, så sannsynligheten for å lykkes er større. Med MFP er det også meningen at du skal spise opp noen av treningskaloriene dine.
AnonymBruker Skrevet 23. september 2015 #3 Skrevet 23. september 2015 Nei, jeg har tatt nedgang på 0,5 per uke. Men det blir ca 1600kcal på de dagene jeg trener, synes bare det var VELDIG lite de andre... Anonymous poster hash: 9d191...86a
Gjest Skrevet 23. september 2015 #4 Skrevet 23. september 2015 MFP har dessverre en tendens til å anbefale veldig lite. Men det er jo bare å spise litt mer? Da vil du gå litt saktere ned i vekt (med mindre du øker aktivitetsnivået), men holder kanskje ut lenger, og får gode vaner du kan holde på. Det er du som er sjefen, ikke MFP. MFP er bare et program, helt uten innsikt i hvordan du kan og bør leve.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå