AnonymBruker Skrevet 23. september 2015 #1 Skrevet 23. september 2015 Det er forskjeller mellom den unge og den eldre mannen på datingmarkedet. Men hva mener dere forskjellen er? Grunnen til jeg lurer er fordi at selv om jeg har blitt eldre så har min interessegruppe vært den samme siden jeg var 19 år. Det er nå 10 år siden og jeg har ingen felles interesser med disse unge 22 åringene lenger. Tror eneste jeg har til felles med disse 22 åringene er et rynkefritt ansikt. Det kan hende det er fordi jeg ser ung ut, men det må være noen personlige trekk ved meg som gjør at det er så vanskelig å finne en mann som er eldre! Økonomien er på plass, jeg eier mye, bra jobb (god utdannelse) og generelt glad 24/7. Så hva endrer seg når mannen blir eldre? Anonymous poster hash: 4e571...5c7
AnonymBruker Skrevet 23. september 2015 #2 Skrevet 23. september 2015 Tror ikke jeg helt forsto hva du egentlig lurer på. Anonymous poster hash: ef7b9...1a6 3
AnonymBruker Skrevet 23. september 2015 #3 Skrevet 23. september 2015 Forsto ikke helt problemstillingen. Du er altså 29 år. Er problemet at du kun er tiltrukket av de som er 8-10 år yngre, eller at du er tiltrukket av jevnaldrede men ikke får noe respons fra dem? Anonymous poster hash: 2764d...c51 1
AnonymBruker Skrevet 23. september 2015 #4 Skrevet 23. september 2015 Beklager om det kom uklart frem. Jeg er tiltrukket av eldre menn, men blir konstant kontaktet av gutter på 22-23 år. (butikken, byen, jobb, fb osv) Da begynner jeg å lure på hvilke kriterier som har endret seg hos "eldre" mannen? ts Anonymous poster hash: 4e571...5c7
Tibbie Skrevet 23. september 2015 #5 Skrevet 23. september 2015 Jeg forsto heller ikke helt hva du spør etter, men tolker det som at du automatisk dras litt mot de som er tidlig i tyveårene, og ikke de som er i slutten? Forskjellen på de som er tyve og de som er 30 er ofte økonomien. Man er ferdig med studier og/eller har fått seg en bra jobb. Man har kanskje modnet litt og er opptatt av litt andre ting. Da er man kanskje ferdig med å feste fra 18 om kvelden til klokken seks morgenen etter. Men selv om de er mer voksen, er de ikke altfor voksne. De er fortsatt ung. Noen vil kanskje slå seg ned med familie, mens andre vil leve "fritt"litt til før de setter barn til verdenen. Det er det som er så flott med den alderen - man kan alltid finne en som vil det samme som deg Altså, det jeg prøver å si at forskjellen er minimal. Og menn er like sexy som 30 (...og 40, og 50... ). Det er bare lettere å finne noen som vil det samme som deg.
AnonymBruker Skrevet 23. september 2015 #6 Skrevet 23. september 2015 Både kvinner og menn blir mer satt og kresne etterhvert.Man vet mer hva man ser etter i en kjæreste,og hvilke egenskaper man ikke vil ha. Anonymous poster hash: d33b3...d84
MinnisMus Skrevet 23. september 2015 #7 Skrevet 23. september 2015 Så det du prøver å si er at du er en gold digger som er ute etter en 70-80 åring med flere kroner på kontoen enn sekunder igjen å leve?
Gjest Piraten Skrevet 23. september 2015 #8 Skrevet 23. september 2015 Tror eneste jeg har til felles med disse 22 åringene er et rynkefritt ansikt. Anonymous poster hash: 4e571...5c7 Mange har da et rynkefritt ansikt i 30 åra også, mens noen får rynker i 20 åra.
Gjest Piraten Skrevet 23. september 2015 #9 Skrevet 23. september 2015 Både kvinner og menn blir mer satt og kresne etterhvert.Man vet mer hva man ser etter i en kjæreste,og hvilke egenskaper man ikke vil ha. Anonymous poster hash: d33b3...d84 Derfor det er så mange som forblir single og barnløse også.
AnonymBruker Skrevet 23. september 2015 #10 Skrevet 23. september 2015 Så det du prøver å si er at du er en gold digger som er ute etter en 70-80 åring med flere kroner på kontoen enn sekunder igjen å leve? hahaha Nei, så gamle vil jeg ikke ha dem...! løshud, løstenner og tupé er ikke min kopp te. Vil heller ha en mann som er et par år eldre og et par år på baken. ts Anonymous poster hash: 4e571...5c7
Arca Skrevet 23. september 2015 #11 Skrevet 23. september 2015 Eldre mer voksne menn er mer opptatt av personligheten din, interessene og verdiene dine, sammenlignet med tidligere da utseendefokuset var sterkere. Dette gjelder selvsagt i forhold til kjærestemateriale, ikke kun overfladiske beskjentskaper. 1
AnonymBruker Skrevet 23. september 2015 #12 Skrevet 23. september 2015 Mange har da et rynkefritt ansikt i 30 åra også, mens noen får rynker i 20 åra. Det vet jeg. Samme som hårvekst det, du kan ikke se på hårveksten på en mann og beregne hvor gammel han er. Eldre mer voksne menn er mer opptatt av personligheten din, interessene og verdiene dine, sammenlignet med tidligere da utseendefokuset var sterkere. Dette gjelder selvsagt i forhold til kjærestemateriale, ikke kun overfladiske beskjentskaper. Takk...! ts Anonymous poster hash: 4e571...5c7
AnonymBruker Skrevet 23. september 2015 #13 Skrevet 23. september 2015 Beklager om det kom uklart frem. Jeg er tiltrukket av eldre menn, men blir konstant kontaktet av gutter på 22-23 år. (butikken, byen, jobb, fb osv) Da begynner jeg å lure på hvilke kriterier som har endret seg hos "eldre" mannen? tsAnonymous poster hash: 4e571...5c7 Du burde gifte deg med en ung hunk. Husk at menn lever kortere. Damer får større sexlyst jo eldre de blir. På sikt vil du matche en yngre mann bedre enn en eldre mann. Vær glad du.Anonymous poster hash: 1a0b0...855
AnonymBruker Skrevet 23. september 2015 #14 Skrevet 23. september 2015 Det er forskjeller mellom den unge og den eldre mannen på datingmarkedet. Men hva mener dere forskjellen er? Grunnen til jeg lurer er fordi at selv om jeg har blitt eldre så har min interessegruppe vært den samme siden jeg var 19 år. Det er nå 10 år siden og jeg har ingen felles interesser med disse unge 22 åringene lenger. Tror eneste jeg har til felles med disse 22 åringene er et rynkefritt ansikt. Det kan hende det er fordi jeg ser ung ut, men det må være noen personlige trekk ved meg som gjør at det er så vanskelig å finne en mann som er eldre! Økonomien er på plass, jeg eier mye, bra jobb (god utdannelse) og generelt glad 24/7. Så hva endrer seg når mannen blir eldre? Anonymous poster hash: 4e571...5c7 Jeg er på samme alder som deg, og skulle veldig gjerne hatt dine beilere! Anonymous poster hash: 7a693...d22
AnonymBruker Skrevet 24. september 2015 #15 Skrevet 24. september 2015 Noe av forskjellen er at eldre menn forventer mer, bla initiativ og interesse fra deg også, så de driver ikke å sjekker opp damer på gata. Anonymous poster hash: 26a6f...d1b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå