Gå til innhold

Hva har skjedd med Eirin Kristiansen?

Gjest Myflower

Anbefalte innlegg

1 time siden, Mekkapekka skrev:

Har hun fått seg ny kjæreste?💞

Det er vel ganske tydlig det ja. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 11.5.2017 den 16.01, Sejekk skrev:

Har aldri hatt særlig sansen for henne da jeg får veldig Caroline Berg Eriksen-vibber, alt skal være så perfekt og stylet til en hver tid. Så henne på bloggerne (?) i sin tid, og synes hun framstod veldig stakkarslig og kjedelig. Man kan ikke like alle, og jeg har naturligvis ikke fulgt med på bloggen hennes, men synes ikke "utviklingen" hennes er så veldig overraskende.

Jeg syns hun var både morsom og sjarmerende på Bloggerne. Så vi samme person? :rolleyes:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sejekk
8 minutter siden, penny_ skrev:

Jeg syns hun var både morsom og sjarmerende på Bloggerne. Så vi samme person? :rolleyes:

Ikke engang Jesus ble likt av alle. Orker ikke krangle om hvorvidt du lot deg sjarmere av henne eller ei, det er for meg revnende likegyldig. Gjentar meg selv: "man kan ikke like alle" og sånn vil det alltid være. Jeg forventer ikke at alle skal like meg, og det er helt ok. Gjentar meg selv: "Derfor leser jeg ikke bloggen hennes"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, Sejekk skrev:

Ikke engang Jesus ble likt av alle. Orker ikke krangle om hvorvidt du lot deg sjarmere av henne eller ei, det er for meg revnende likegyldig. Gjentar meg selv: "man kan ikke like alle" og sånn vil det alltid være. Jeg forventer ikke at alle skal like meg, og det er helt ok. Gjentar meg selv: "Derfor leser jeg ikke bloggen hennes"

Wow! Krangle? Hvor kom det fra? :hakeslepp:

Endret av penny_
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.5.2017 den 23.23, Femilie skrev:

Enig at hun er blitt veldig opptatt av materielle ting. Synes det er litt trist hvilken retning bloggen/bloggeren har tatt. Fra naturlig, sunn jente til restylane og designervesker

Var jo sånn det gikk med Lene Orvik også... vi ser jo hvor den bloggen/bloggeren er i dag og hvordan den var før...

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Annonse

4 timer siden, britz skrev:

Det er jo ikke hennes leilighet/hus. Det er en kompis av henne. 

Ikke ny kjæreste? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, amadine skrev:

Ikke ny kjæreste? 

Nei, dette er en venn, hun har skrevet om huset hans på bloggen før. Kan se om jeg finner linken. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke hun bor i huset hun skriver om her. Hun er vel heller nabo eller noe slikt til ham? Så på snapchat at hun og en venninne var på besøk hos ham, men da dro de med bil fra Eirin til denne Kjetil.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, Horselady skrev:

Tror ikke hun bor i huset hun skriver om her. Hun er vel heller nabo eller noe slikt til ham? Så på snapchat at hun og en venninne var på besøk hos ham, men da dro de med bil fra Eirin til denne Kjetil.  

Det er kompisen sitt hus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Gikk inn på minmote (vg?) nå... hva har skjedd med utseendet hennes, jeg har ikke sett bilder av henne siden "bloggerne". Nå ser hun så pussig ut... har hun sagt noe om det selv, er det fillers? Hun var jo vakker, de bildene nå så hun jo veldig oppblåst ut på? (Som i inngrep, ikke gått opp i vekt, altså) 

Håper det bare var uheldige bilder av henne, at hun ikke har operert seg "ny"... :-/

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Forumassistent

Tråden er ryddet for personangrep, debatt om utseende, bilder med kopirett, spekulasjoner og svar til dette.

Hanne Mari, forumansvarlig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, HanneMari Egmont skrev:

Tråden er ryddet for personangrep, debatt om utseende, bilder med kopirett, spekulasjoner og svar til dette.

Hanne Mari, forumansvarlig

Det siste svaret på dennne tråden som du fjernet sa noe i retning som "når leppene blir dobbelt så store iløpet av ett år kan du jo tenke deg"

Hvordan i all verden var det " personangrep, debatt om utseende, bilder med kopirett, spekulasjoner og svar til dette" ? Slik overmoderering ødelegger et diskusjonsforum.

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har alltid likt bloggen til Eirin - synes den har vært inspirerende, og det har virket som om hun har hatt en del bakkekontakt. men de siste månedene har den blitt utrolig kjedelig, og jeg er redd hun har begynt å miste bakkekontakten 🙆🏼 Håper bloggingen tar seg  opp igjen nå etter ferien 🤞🏻

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Forumassistent
17 timer siden, ReinaSiete skrev:

Det siste svaret på dennne tråden som du fjernet sa noe i retning som "når leppene blir dobbelt så store iløpet av ett år kan du jo tenke deg"

Hvordan i all verden var det " personangrep, debatt om utseende, bilder med kopirett, spekulasjoner og svar til dette" ? Slik overmoderering ødelegger et diskusjonsforum.

Det er debatt om utseende. Ta ellers gjerne modereringsspørsmål på PM eller i ris og ros. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes bloggen hennes er kjedelig. Gir meg ingenting. Synes også hun tar veldig dårlig bilder, spesielt på reiser. I motsetning til Kristina Andersen og Ida Wulff som tar veldig bra bilder. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2017-08-01 den 20.06, frukrines skrev:

Jeg har alltid likt bloggen til Eirin - synes den har vært inspirerende, og det har virket som om hun har hatt en del bakkekontakt. men de siste månedene har den blitt utrolig kjedelig, og jeg er redd hun har begynt å miste bakkekontakten 🙆🏼 Håper bloggingen tar seg  opp igjen nå etter ferien 🤞🏻

Jeg synes bloggen ble utrolig overfladisk etter at hun var med i Bloggerne. Mulig at hun følte at hun utleverte for mye av sitt personlige liv på den tiden (da var jo kjæresten en stor del av bloggen). Nå leser jeg den i ny og ne, men synes det bare er reklame og veldig retusjerte bilder. Hun er i hvert fall ikke seg lik på bildene.

Det er skikkelig trist, fordi når hun bodde i New York så var det favorittbloggen min. 

Endret av owley
Stavefeil
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, owley skrev:

Jeg synes bloggen ble utrolig overfladisk etter at hun var med i Bloggerne. Mulig at hun følte at hun utleverte for mye av sitt personlige liv på den tiden (da var jo kjæresten en stor del av bloggen). Nå leser jeg den i ny og ne, men synes det bare er reklame og veldig retusjerte bilder. Hun er i hvert fall ikke seg lik på bildene.

Det er skikkelig trist, fordi når hun bodde i New York så var det favorittbloggen min. 

Enig, men hun tjener vanvittig godt på å skrive få og overfladiske innlegg så hun gjør jo klokt i å utlevere seg selv og sine nærmeste minst mulig. En utrolig innholdsløs blogg nå, med stort fokus på luksusvarer og brands. Var en veldig god blogg før

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...