AnonymBruker Skrevet 23. september 2015 #1 Skrevet 23. september 2015 Hei! Jeg er vanligvis veldig forsiktig med Google, men etter noen enheter fant jeg ut at det var en god ide å google kollega - jeg googlet også meg selv, og et par ting som var ganske upassende, og som jeg egentlig ikke kan stå for i det hele tatt... Nå har jeg fullstendig angst for at vedkommende på noen måte kan finne ut hvilke søk som andre gjør i tillegg til å søke på vedkommendes navn - og få opp mitt navn og de andre greiene jeg har søkt på. Jeg har søkt på mitt navn separat, kollegaens navn separat, samt de øvrige tingene i separate søk. Er det noen måte Google kan koble dette sammen på, dersom min kollega (som for øvrig har IT-utdannelse) finner ut at h*n vil få klarhet i hva andre har søkt på i relasjon til sitt eget navn? Jeg har fullstendig angst nå, veldig takknemlig for alle svar! Anonymous poster hash: 3cb93...f7e
AnonymBruker Skrevet 23. september 2015 #2 Skrevet 23. september 2015 Har ikke peiling, men håper noen vet ☺Anonymous poster hash: 8532b...a36
AnonymBruker Skrevet 23. september 2015 #3 Skrevet 23. september 2015 Du får møte opp på nærmeste politikammer i morgen og legge frem alle kortene. Kanskje de ser igjennom fingrene med dette. Anonymous poster hash: bdd67...b09
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå