Lady Skrevet 23. september 2015 #1 Skrevet 23. september 2015 Tentke å lage en egen tråd for Dash Dolls. Jeg så første episoden i går. Er link til episoden på tvmuse Flere som har sett eller tenker å følge med på Dash Dolls? Hva synes dere?
kari2 Skrevet 23. september 2015 #2 Skrevet 23. september 2015 Jeg tenkte å sjekke det ut! Hvordan var første episoden, virker det bra?
Lady Skrevet 23. september 2015 Forfatter #3 Skrevet 23. september 2015 Jeg tenkte å sjekke det ut! Hvordan var første episoden, virker det bra? Ja, jeg synes det virker underholdende nok Ikke veldig spennende, men absolutt god nok underholdning for meg hvertfall Kommer til å fortsette å se.
kari2 Skrevet 23. september 2015 #4 Skrevet 23. september 2015 Ja, jeg synes det virker underholdende nok Ikke veldig spennende, men absolutt god nok underholdning for meg hvertfall Kommer til å fortsette å se. Ok, takk:) Det er vel sikkert litt i samme bane som The Kardashians. Jeg får komme med respons når jeg har sett det!
Lady Skrevet 24. september 2015 Forfatter #5 Skrevet 24. september 2015 Ok, takk:) Det er vel sikkert litt i samme bane som The Kardashians. Jeg får komme med respons når jeg har sett det! Gjør det!
AnonymBruker Skrevet 26. september 2015 #6 Skrevet 26. september 2015 Jeg ser på Digger sånn drama reality Anonymous poster hash: 28720...7bd
Lady Skrevet 28. september 2015 Forfatter #7 Skrevet 28. september 2015 Flere som har sett på i dag? Jeg synes den andre episoden var bedre Mer drama og ser ut som det fortsetter i neste episode!
Gjest Rainy Skrevet 28. september 2015 #8 Skrevet 28. september 2015 Liker serien :D Durrani er jo kjempesøt!
Lady Skrevet 28. september 2015 Forfatter #9 Skrevet 28. september 2015 Liker serien :D Durrani er jo kjempesøt! Jeg vet! Men synes det handler litt for mye om henne hittil. Håper vi får mer innsyn i de andre jentene sine liv, ikke bare så mye om henne hele tiden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå