Gjest Gjest_Balian de Ibelin Skrevet 6. oktober 2015 #21 Del Skrevet 6. oktober 2015 På denne dagen i 1973 begynte Yom kippur-krigen. På denne dagen i 1981 ble Egypts president Anwar as-Sadat myrdet. Anonymous poster hash: a3dd5...cd8 Hermegås Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sunflower-Delight Skrevet 6. oktober 2015 #22 Del Skrevet 6. oktober 2015 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sweety pie Skrevet 6. oktober 2015 #23 Del Skrevet 6. oktober 2015 Et brøl fra en løve kan høres fra opptil 9 km unna. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Balian de Ibelin Skrevet 6. oktober 2015 #24 Del Skrevet 6. oktober 2015 Det er jo ingenting Knølhval sang kan høres opptil 30 km unna. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sweety pie Skrevet 6. oktober 2015 #25 Del Skrevet 6. oktober 2015 Tungen til blåhvalen veier like mye som en elefant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 6. oktober 2015 Forfatter #26 Del Skrevet 6. oktober 2015 Et brøl fra en løve kan høres fra opptil 9 km unna. Åhwææ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 6. oktober 2015 Forfatter #27 Del Skrevet 6. oktober 2015 Hermegås Get over it. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sunflower-Delight Skrevet 6. oktober 2015 #28 Del Skrevet 6. oktober 2015 (endret) Peanøttsmør og sjokolade pålegg satt sammen på brødskive smaker akkurat som Snickers. Endret 6. oktober 2015 av Sunflower-Delight Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Balian de Ibelin Skrevet 6. oktober 2015 #29 Del Skrevet 6. oktober 2015 Get over it. NEVER!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nietsoj Skrevet 6. oktober 2015 #30 Del Skrevet 6. oktober 2015 Må si jeg setter pris på slike interessante innlegg. Det har ikke manglet veloverveide argument eller ytringer og svar på disse. Jeg gleder meg til å følge og å delta i debatten NEVER er et utsøkt materiale til fletteprodukter, matbokser, markkopper og til taktekking, da det er vanntett. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sweety pie Skrevet 6. oktober 2015 #31 Del Skrevet 6. oktober 2015 Haha, nicket ditt Nietsoj. Har tenkt flere ganger på hva det betyr, men det er jo Jostein Ganske så interessant vil jeg si. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nietsoj Skrevet 6. oktober 2015 #32 Del Skrevet 6. oktober 2015 Velkommen inn i varmen denne eventyrnatta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sweety pie Skrevet 7. oktober 2015 #33 Del Skrevet 7. oktober 2015 Etter å ha spist et stort måltid vil du ha dårligere hørsel i en kortere tidsperiode etterpå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 7. oktober 2015 Forfatter #34 Del Skrevet 7. oktober 2015 Pleistocen - endte for ca. 12 000 år siden Holocen - den tidsalder vi formelt sett befinner oss i. På starten av holocen var vi i underkant av 10.000. I starten av forbrukersamfunnets tidsalder rundt 1950 var vi 2,5 milliarder. Nå er vi 7 milliarder. Vi tilpasser oss ikke lenger miljøet. Miljøet tilpasser seg oss. Den potente cocktailen av forbruk, velstandsøkning og teknologi, er den største driveren. Antropocen - I 2000 foreslo Paul Crutzen og Eugene Stoermer, en ny epoke. Menneskets tidsalder. (Menneskets dominans på Jorden står i sentrum.) Antropocen er ennå ikke akseptert som en epoke av Den internasjonale stratigrafiske kommisjon, så formelt sett befinner vi oss fortsatt i holocen. En egen arbeidsgruppe jobber nå med å finne ut om holocen skal avvikles eller beholdes. Man må bestemme seg for når epoken startet. Må vi tilbake til jordbruksrevolusjonen for 8000 år siden, slik enkelte argumenterer? De fleste er enige om at det er bedre å legge overgangen til omkring år 1800 og den industrielle revolusjonen. Konklusjonene skal være klare i 2016. Et større forskningsprogram, International Geosphere-Biospher Programme, har satt sammen data som gjør det rimelig å si at antropocen startet rundt den industrielle revolusjonen i Europa, cirka 1750. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 8. oktober 2015 #35 Del Skrevet 8. oktober 2015 Etter å ha spist et stort måltid vil du ha dårligere hørsel i en kortere tidsperiode etterpå. Hva for noe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sweety pie Skrevet 9. oktober 2015 #36 Del Skrevet 9. oktober 2015 Anus er omtrent fire grader varmere enn vagina og har mer en åtte aktive muskler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mona Sax Skrevet 10. oktober 2015 #37 Del Skrevet 10. oktober 2015 Naboen borer. Føler jeg har litt lyst til å knuse kneskålene hans nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 10. oktober 2015 #38 Del Skrevet 10. oktober 2015 Naboen borer. Føler jeg har litt lyst til å knuse kneskålene hans nå. Jeg føler med deg, bråkete naboer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mona Sax Skrevet 10. oktober 2015 #39 Del Skrevet 10. oktober 2015 Jeg føler med deg, bråkete naboer Oyeah! "Die, motherfucker, die, motherfucker die!" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 10. oktober 2015 #40 Del Skrevet 10. oktober 2015 (endret) Oyeah! "Die, motherfucker, die, motherfucker die!" Jeg synes du er en kul bruker Mona Sax, jeg måtte bare få sagt det Før så hadde naboene på så høy musikk til tider at det føltes ut som at jeg bodde rett ved siden av telenor arena når det er full fest Endret 10. oktober 2015 av Jacklost Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå