AnonymBruker Skrevet 23. september 2015 #1 Skrevet 23. september 2015 Skal selge boligen min. Har innhentet meg prisliste fra flere meglere. Prisen er ca. lik på de fleste. Noen tips til hvordan man kan prute ned prisen? Hva man kan bruke som argumenter? Anonymous poster hash: d0543...411
AnonymBruker Skrevet 23. september 2015 #2 Skrevet 23. september 2015 Vanskelig når den er lik hod de fleste, tyder på at det er riktig prset? Hadde en ligget langt under så kunne du brukt det som en brekkstang, men i ditt tilfelle ville jeg gått for den som gav det beste inntrykket... Anonymous poster hash: 6d5fa...fab 3
AnonymBruker Skrevet 23. september 2015 #3 Skrevet 23. september 2015 Det er jo ett ganske strekt tegn på at du har fått en riktig/fornuftig pris da, når alle legger seg på det samme. Anonymous poster hash: c32e4...b57 5
AnonymBruker Skrevet 23. september 2015 #4 Skrevet 23. september 2015 Da vi solgte vårt hus tok vi kontakt med alle de lokale meglerne. Vi var tydelige på at vi ville innhente priser hos de andre også. Etter å ha fått tilbud av alle viste vi de billigste tilbudene til det meglerfirmaet vi helst ville bruke. Vi sa så klart ikke at vi kom til å bruke dem uansett, men ga de muligheten til å gi en bedre pris, noe vi da fikk. Anonymous poster hash: 98698...f47
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå