AnonymBruker Skrevet 23. september 2015 #1 Skrevet 23. september 2015 Hvor i all verdens land og rike (begrenset til Norge, og fortrinnsvis Bergen), kan man få tak i guava? Har vært innom "alt" av butikker. Jeg savner denne frukten noe hinsides, den er så fantastisk god, enten man spiser den helt vanlig eller brukt til smoothies/milkshake/juice. Og så er den kjempesunn! For meg som har jernmangel er det rene gavepakken med så mye c-vitamin og jern i en og samme deilig, kalorifattig frukt. Derfor skjønner jeg ikke hvorfor ingen tar det inn i Norge? Men den ekle papayaen, ja den er overalt...hmpf. Er tilbøyelig til å bestille om det går an også. Legger ved link om dere ikke kjenner til den. Jeg gjør nesten hva som helst for å få tak i herligheten...er vel avhengig! 😜http://www.kk.no/livsstil/derfor-b%C3%B8r-du-spise-guavafr%C3%B8ene-23001Anonymous poster hash: 8e81c...21d
AnonymBruker Skrevet 23. september 2015 #2 Skrevet 23. september 2015 Hvor har du vært og sett, da? Forslag: - Kinsarvik i krysset mellom Olav Kyrres og Håkonsgaten - Global food (i kaigaten rett over gaten med bystasjonen) - Innvandrerbutikk i Vektertorget som jeg ikke husker hva heter Anonymous poster hash: 9714e...e7c
leonie Skrevet 23. september 2015 #3 Skrevet 23. september 2015 Spør en av de større Meny-butikkene om de kan ta inn 3
AnonymBruker Skrevet 23. september 2015 #4 Skrevet 23. september 2015 Jeg er enig i at Meny, eller innvandrerbutikker er de beste alternativene å lete i. For øvrig synes jeg personlig at guava er best i flytende form fremfor spiselig. Anonymous poster hash: 0dc7e...56c
AnonymBruker Skrevet 23. september 2015 #5 Skrevet 23. september 2015 Har sett på coop obs hypermarked i Åsane. Anonymous poster hash: 21d68...828
AnonymBruker Skrevet 24. september 2015 #6 Skrevet 24. september 2015 Jeg har kjøpt på Lerøy. Ellers ville jeg sjekket ut innvandrerbutikken. Tror jeg så hos en på Sletten for et par uker siden. Anonymous poster hash: f6c10...41d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå