AnonymBruker Skrevet 23. september 2015 #1 Skrevet 23. september 2015 Hei. Jeg er en gutt i 20 årene og i dag er dagen jeg vil ta farvel med min far. I min tid som en ung gutt opplevde jeg veldig mye kjærlighet hjemme, men også mye vold. Jeg opplevde å se min mor bli slått, mine søsken og meg selv. I årene etterpå ble jeg kalt ting av min far som dere ville aldri trodd på meg. Ofte fikk det med til å tenke på selvmord. Men takk og lov så var jeg for glad i de rundt meg, jeg måtte gi opp venner også fordi jeg fikk ikke lovt å tilbringe tid med de, fine mennesker. Han var kanskje sjalu. Jeg innsett hvor mye han utnytter oss, og at han alltid ville få viljen sin. I går fortalte jeg han alt og han mente det stemte ikke og det var ikke slik. Han er en svak far, nå liksom sier han ja du får klare deg på egen hånd og liksom tar farvel med meg sier Masse stygge ting til meg, og neste tror han at han kan be om unnskyldning. Han skrev en melding, og jeg lurte på om noen har en farvel sitat. Som viser at jeg vil klare meg uten deg, eller for tidene vi hadde farvel. Jeg vil ta ordentlig farvel med min far. Anonymous poster hash: e987b...35a
Sølvi88 Skrevet 23. september 2015 #2 Skrevet 23. september 2015 Vi har våre minnerDe vil aldri døNå er tiden inneTil å si adjø Eller denne: Så tar du i døra, en sval liten trekk.Jeg puster deg inn,og jeg puster deg vekk. 2
AnonymBruker Skrevet 24. september 2015 #3 Skrevet 24. september 2015 Hva med: Jeg tror dette får være sluttstreken mellom oss. Jeg velger å gå videre i livet uten deg, fordi jeg oppriktig vet at livet mitt blir bedre på den måten. Jeg håper det samme gjelder for deg. Anonymous poster hash: 6331c...2a8 1
Biloba Skrevet 24. september 2015 #4 Skrevet 24. september 2015 Anbefaler å bruke dine egne ord fremfor et sitat, jeg hadde selv tatt det mer på alvor. 4
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2015 #5 Skrevet 9. oktober 2015 Anbefaler å bruke dine egne ord fremfor et sitat, jeg hadde selv tatt det mer på alvor. Ja jeg gjorde det. Tenkte ikke på sitat Når jeg skulle gjøre det..Anonymous poster hash: e987b...35a
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2015 #6 Skrevet 9. oktober 2015 Skjønner så inderlig godt hvordan du har det. Jeg har null kontakt med min far av samme årsak. Har aldri gitt noen forklaring - ei heller han. Kontakten er bare kuttet siden jeg var 17-18 år. Har nå gått over 20 år og jeg har hverken sett eller snakket med han siden. Du trenger ikke forklare han noenting - du skylder han ikke noenting! Anonymous poster hash: b3fe3...f00 2
snippet Skrevet 12. oktober 2015 #7 Skrevet 12. oktober 2015 Vi har våre minnerDe vil aldri døNå er tiden inneTil å si adjø Eller denne:Så tar du i døra,en sval liten trekk.Jeg puster deg inn,og jeg puster deg vekk. Wow, veldig passende og fine Farvel-linjer! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå