AnonymBruker Skrevet 23. september 2015 #1 Skrevet 23. september 2015 Kan jeg filme det og levere anmeldelse hos politiet? Noen har sett lys på veggen inne t.o.m og i går skvatt jeg da jeg forsøkte å sove fordi naboen lyste og spionerte gjennom VÅRT soveromsvindu. "Problemet" er bare at naboen står på sin egen tomt og gjør det... Noen som vet? Føler oss trakasserte.Anonymous poster hash: d5f27...d4d
AnonymBruker Skrevet 23. september 2015 #2 Skrevet 23. september 2015 Det er ikke bare noen småbarn som leker seg da? Ville gått og snakket med de som bor der og be de om å slutte med det da det sjenerer dere. Jeg gjorde dette selv da jeg var liten. Da fikk jeg også respons med lys fra naboene tilbake igjen. Syns det var veldig morsomt. Anonymous poster hash: af640...7a3
AnonymBruker Skrevet 23. september 2015 #3 Skrevet 23. september 2015 Det er ikke bare noen småbarn som leker seg da? Ville gått og snakket med de som bor der og be de om å slutte med det da det sjenerer dere. Jeg gjorde dette selv da jeg var liten. Da fikk jeg også respons med lys fra naboene tilbake igjen. Syns det var veldig morsomt. Anonymous poster hash: af640...7a3 Tror du jeg er dum? Har sett naboen stå kveld etter kveld og lyse.Anonymous poster hash: d5f27...d4d
AnonymBruker Skrevet 23. september 2015 #4 Skrevet 23. september 2015 Du skal selvsagt ta det opp med dem og si at det er uakseptabelt og at dette skal opphøre sporenstreks. Noen må man rett og slett bare ta skikkelig etter øra. Anonymous poster hash: e2edd...a66 1
Oppgitt78 Skrevet 23. september 2015 #5 Skrevet 23. september 2015 Ring politiet mens han holder på, så kanskje han blir tatt på fersk gjerning.. 1
Gjest Bud Skrevet 24. september 2015 #6 Skrevet 24. september 2015 Jeg hadde sneket meg ut og stilt meg opp bak han og pirket han i ryggen med hagla. Sånn for å vise hvilke naboer han kan kødde med og ikke.
Gjest Solsmil Skrevet 24. september 2015 #7 Skrevet 24. september 2015 Du har ikke vurdert å snakke med han før du eventuelt går til politiet?
AnonymBruker Skrevet 24. september 2015 #8 Skrevet 24. september 2015 Heng og en stor lampe på uteveggen og skru på den vær gang han lyser. Anonymous poster hash: bb001...50d
AnonymBruker Skrevet 24. september 2015 #9 Skrevet 24. september 2015 Heng og en stor lampe på uteveggen og skru på den vær gang han lyser. Anonymous poster hash: bb001...50d En sånn kraftig arbeidslampe Anonymous poster hash: 2d3ef...cbc 2
AnonymBruker Skrevet 24. september 2015 #10 Skrevet 24. september 2015 Du skal selvsagt ta det opp med dem og si at det er uakseptabelt og at dette skal opphøre sporenstreks. Noen må man rett og slett bare ta skikkelig etter øra. Anonymous poster hash: e2edd...a66 Forrige kvelden overhørte jeg "den litt mer kvinnelige" av naboene (uten at hun egentlig kan kalles annet enn kjerring) snakke med en annen nabo som ikke vet hva slags naboer disse trollene er. Hun utbrøt høyt og tydelig at en tredje nabo skulle vært død. At mannen hennes holdt på å drepe denne naboen, i sinne, og at det var synd at han ikke faktisk gjorde det. De er hatefulle og ondskapsfulle, alkoholiserte troll som trakasserer oss rundt. De forstår ikke tilsnakk, jeg tror det eneste de forstår er en politiuniform eller noe. Anonymous poster hash: d5f27...d4d
AnonymBruker Skrevet 24. september 2015 #11 Skrevet 24. september 2015 Ring politiet mens han holder på, så kanskje han blir tatt på fersk gjerning.. Det holder på i rundt 5-10 minutter, så tror ikke de rekker det. Derfor tenkte jeg filming, men er det jeg som får trøbbel om jeg filmer det?Anonymous poster hash: d5f27...d4d
AnonymBruker Skrevet 24. september 2015 #12 Skrevet 24. september 2015 Jeg hadde sneket meg ut og stilt meg opp bak han og pirket han i ryggen med hagla. Sånn for å vise hvilke naboer han kan kødde med og ikke. Ja, det hadde kanskje ikke vært så dumt har en uladd hagle faktisk, men ønsker ikke fengselsstraff for å drapstrue disse trollene heller. Kanskje en nyttårsrakett som hyler, siktet inn mot deres hustak, hadde satt en støkk i dem. Anonymous poster hash: d5f27...d4d
AnonymBruker Skrevet 24. september 2015 #13 Skrevet 24. september 2015 Du har ikke vurdert å snakke med han før du eventuelt går til politiet? Vi er ikke på talefot av veldig mange årsaker, som noen sikkert skjønner er ikke dette det eneste de holder på med.Anonymous poster hash: d5f27...d4d
AnonymBruker Skrevet 24. september 2015 #14 Skrevet 24. september 2015 Heng og en stor lampe på uteveggen og skru på den vær gang han lyser. Anonymous poster hash: bb001...50d En sånn jack-o-lantern?Anonymous poster hash: d5f27...d4d
Minya Skrevet 24. september 2015 #15 Skrevet 24. september 2015 Det holder på i rundt 5-10 minutter, så tror ikke de rekker det. Derfor tenkte jeg filming, men er det jeg som får trøbbel om jeg filmer det?Anonymous poster hash: d5f27...d4d Kjøp deg en laserpenn, gjerne en grønn en og ikke en rød, og lys direkte på dem når de lyser inn i soverommet deres. I beste fall får de litt dårlig nattsyn en stund.
AnonymBruker Skrevet 24. september 2015 #16 Skrevet 24. september 2015 Hva annet gjør de? Er det med lykt de står og lyser? Anonymous poster hash: 0252d...69b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå