AnonymBruker Skrevet 23. september 2015 #1 Skrevet 23. september 2015 Noen som har sko i dette merket? Er de greie? Har sett dem på Zalando og mange ser jo veldig fine ut i utseende, men prisen gjør at jeg lurer på kvaliteten.Anonymous poster hash: 63143...fff
gohege Skrevet 23. september 2015 #2 Skrevet 23. september 2015 Jeg kjøpte meg disse i vår og de er helt greie sko. De ser helt nye ut enda selv om jeg har brukt dem nesten hver dag. Likevel merker man at skoen er litt "enklere" i formen enn f.eks Nike. Den sitter litt løst på foten, men så jeg har ganske smal vrist, og luftingen kunne vært bedre. Alt i alt en helt grei fritidssko til en snill pris. https://www.zalando.no/anna-field-joggesko-black-white-an611s011-q11.html
AnonymBruker Skrevet 24. september 2015 #3 Skrevet 24. september 2015 De er som billige sko flest. Ikke spesielt komfortable, og litt dårlig lufting, men pene og greie til å være så billige. Anonymous poster hash: d6d87...5e5
Djungelvrål Skrevet 24. september 2015 #4 Skrevet 24. september 2015 AF har ofte mid-heals så jeg har 2-3 par. Helt grei kvalitet. Festsko varer ikke evig uansett.
AnonymBruker Skrevet 24. september 2015 #5 Skrevet 24. september 2015 Kjøpte flere par fra salget til Zalando fra dette merket, og herremin som str. varierte! Ellers virker de greie nok i kvaliteten. Anonymous poster hash: 6ddae...c1e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå