AnonymBruker Skrevet 23. september 2015 #1 Skrevet 23. september 2015 Er det lettere å miste når man har mistet tidligre.... ? Anonymous poster hash: 062a5...ece
AnonymBruker Skrevet 23. september 2015 #2 Skrevet 23. september 2015 Jeg håper ikke det. Gravid igjen etter tidlig spontanabort. Straks fem uker og ser så langt veldig bra ut. Anonymous poster hash: 49f0c...10c
AnonymBruker Skrevet 23. september 2015 #3 Skrevet 23. september 2015 Jeg håper ikke det. Gravid igjen etter tidlig spontanabort. Straks fem uker og ser så langt veldig bra ut.Anonymous poster hash: 49f0c...10c Jeg mistet for 3 mån siden og har ikke blitt gravid i gjenn..Anonymous poster hash: 062a5...ece
Biloba Skrevet 23. september 2015 #4 Skrevet 23. september 2015 Er det lettere å miste når man har mistet tidligre.... ? Anonymous poster hash: 062a5...ece Hvis det er bare 1 abort, er det liten risiko for ny abort. Er det flere aborter på rad, er det økt risiko for neste graviditet.
AnonymBruker Skrevet 23. september 2015 #5 Skrevet 23. september 2015 Er det lettere å miste når man har mistet tidligre.... ? Anonymous poster hash: 062a5...ece Jeg har vært gravid to ganger og mistet begge gangene. Redd jeg skal miste igjen og at det er noe galt med meg Anonymous poster hash: c186d...ce0
AnonymBruker Skrevet 24. september 2015 #6 Skrevet 24. september 2015 Jeg har vært gravid to ganger og mistet begge gangene. Redd jeg skal miste igjen og at det er noe galt med meg Anonymous poster hash: c186d...ce0 Jeg tror faktisk det er ikke er så uvanlig at det skjer. Kjenner flere det har skjedd og de har friske og sunne barn i dag. Om du er bekymret kan du kontakte privat gynekolog da det offentlige ikke følger opp før etter tre aborter (dessverre). Kanskje trenger du progesteron og/eller blodfortynnende, selv om det er størst sjanse for at du ikke gjør det. Du kan også ta en ultralyd med saltvann for å utelukke endometriose. Anonymous poster hash: 49f0c...10c
AnonymBruker Skrevet 24. september 2015 #7 Skrevet 24. september 2015 Nei, ikke av seg selv. Men hvis årsaken er at kroppen din ikke karer å bære frem barn, vil det selvfølgelig være økt sjans for å miste.Anonymous poster hash: 82964...bd3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå